Alle, der arbejder med kunder og relationer har brug for et CRM-system!
Det er utroligt, men sandt, at alle, der arbejder med kunder og har relationer har brug for et CRM-system.
Hvis du er salgschef i en virksomhed, og dine konsulenter skal have en række møder, før en kunden afgiver en ordre, er det nemt at holde styr på hele korrespondancen i et CRM-system. I kan alle se, hvad der har været af kontakt til kunden, om det så er e-mails, møder, tilbud, noter på telefonsamtaler. Tryk på en knap og det er der. Og der kan inden ethvert salgsmøde eller personligt møde mellem salgschef og sælger trækkes en rapport, så der er fakta at diskutere lære ud fra.
Nogle sælgere er f.eks. gode til at etablere et møde, andre er gode til at afholde det, og andre igen er gode til at lukke ordren. Det kan straks ses i en rapport, hvem der har størst talent, hvor. Og ud fra den rapport, kan I få en rigtig god diskussion om, hvorvidt alle skal prøve at blive lige dygtige til alt, eller det kan betale sig at allokere nogen til det ene og andre til det andet.
SkyViewCRM er udviklet, så I kan komme i gang med det samme. Det er ikke et rammesystem, der skal udvikles af konsulenthuse, men er gennemtænkt på forhånd baseret på en nyudvikling, der tager højde for de oplevelser, vi i SkyViewCRM har haft gennem årene via mange andre systemer.