Bliv færdig med dit arbejde allerede i arbejdstiden. Spar tid med CRM.
Kender du det – du er ude hos en kunde – eller én, du håber at få som kunde. Du skriver en masse ned, du skal huske:
- for at kunne tage fat i kunden næste gang med kvalificerede informationer
- for at kunne skrive et tilbud
- for at spørge dine kolleger om emner, du skal bruge for at komme videre med kunden
- for at lægge en opfølgning ind, så du ikke glemmer at følge op
Jeg sad til et seminar i et Netværk i går og skulle fortælle en lille gruppe, hvad det er, vi sælger, og hvor hurtigt, de kunne komme i gang.
Der var en pige til stede, der allerede har vores system.Jeg var selvfølgelig kisteglad for hendes beskrivelse.
Hun sagde følgende til de tilstedeværende:
“Jeg har selv SkyView, og jeg kan sige, jeg sparer 30% tid om dagen. Når jeg er ude hos en kunde, skriver jeg straks ned, hvad kunden fortæller mig.
Jeg laver det tilbud, kunden skal have, jeg sender det på stedet, så han sidder overfor mig og modtager det – og jeg lægger ind, hvornår jeg skal følge op.
Før i tiden, inden jeg havde SkyView, skulle jeg hjem og skrive de noter, jeg HAVDE skrevet én gang, jeg skulle forberede et tilbud. Og det kunne jeg sagtens forlænge min arbejdsdag med minimum 30% med. Nu kan jeg spare tid – hver eneste dag.
Og det var nemt at komme i gang med systemet. Vi tog op til SkyView og var der to timer. Vi fik sat de skabeloner op, som vi bruger til tilbud og ordrebekræftelser. Vi lagde vores produkter ind med priser. Og vi lagde budgetter ind pr. sælger.
Vi vænnede os til at arbejde i systemet – og kun i systemet – på 4 dage. Og det var blandt andet, fordi vi BESLUTTEDE, at det kun er i systemet, vi laver alt. Hver enkelt af os lovede, at vi ville spare tid hver dag, og hjælpe de andre med at spare tid.
Vi kan hele tiden blot ved klik på en knap, se:
- Hvad der er budgetteret
- Hvad der er lagt ind som mulige ordrer (opportunities/salgsmuligheder)
- Ordrer, der allerede er lukkede
Og det betyder, vi altid er klar over, hvor stor en ekstra indsats, der er påkrævet for at nå de budgetter, vi har lagt.
Så:
Vi får ekstra tid til rådighed til at sælge eller holde fri en gang imellem
Vi har ro i maven, fordi vi omsætter det, vi skal
Vi har styr på alle informationer om den enkelte kunde, og det betyder, at uanset om vi er på farten eller på kontoret, og uanset hvem af os, der har brug for det, så har vi et samlet billede af kunden.

Så hvis du også kunne tænke dig at spare tid hver dag, og få større sikkerhed for en stabil omsætning, så ring til os, så vi kan hjælpe dig i gang.