SkyViewCRM – CRM løsningen til dig
Vor SkyView CRM løsning giver dig udbytte, og sikrer det tætteste forhold til dine kunder. Systematik i din CRM løsning giver højere omsætning, sparer tid og penge
Det er vigtigt at huske at følge op og sikre, at intet ryger ned mellem to stole, eller at du lige har glemt den opringning, du skulle foretage, for at du får din næste ordre i hus til en ny kunde, eller sælger mere til den kunde, der skal forny sin aftale med dig.
Derfor får du det gyldne overblik hver dag i din ”opfølgningsliste” – ”to-do liste”, som altid er ved hånden:
Dette gælder uanset, om du sælger produkter, der købes med flere års mellemrum f.eks. Scannere, større installationer til et sygehus, biler eller andre store investeringer – måske skal du her huske at følge op i god tid, fordi kunden på ny skal beslutte sig for en ny kontrakt/et nyt køb et halvt år før den gamle udløber – er du for sent på den, får du ikke ordren, er du for tidligt på den, gider kunden måske ikke tale med dig.
Her kan din CRM løsning hjælpe dig, for SkyViewCRM husker, når du er ved at glemme. Vi ved fra vore mange kunder, at dette er et af de områder, hvor CRM løsningen virkelig er værdifuld.
I vor SkyView CRM løsning, kan du registrere alt, du foretager dig i virksomheden.
I vor CRM løsning kan du se (vedkommende kan jo ikke registrere, hvad de andre gør) alt det arbejde, som du og dine kolleger skriver ind, flettede dokumenter, PDF’er, uploadede fotos, tilbud, salgsmuligheder, tale fra din iPhone, sync’ede mails eller økonomidata. Alt samles på ét sted, og det sikres, at alle oplysninger kan søges frem igen, når det ønskes.
I vor SkyView CRM løsning, kan du registrere alt, du foretager dig i virksomheden
I vor CRM løsning kan du se alt det arbejde, som du og dine kolleger skriver ind, flettede dokumenter, PDF’er, uploadede fotos, tilbud, salgsmuligheder, tale fra din iPhone, sync’ede mails eller økonomidata. Alt samles på ét sted, og det sikres, at alle oplysninger kan søges frem igen, når det ønskes.
Det betyder, I ikke skal lede og søge, ikke skal være afhængige af at kunne tale sammen konstant og i fællesskab komme frem til en konklusion på, hvad der er sket baseret på jeres individuelle noter, regneark og hukommelser. I har alle informationer og historik på ét sted ved ét klik.
Du ser det hele samlet i din historik – din aktivitetsoversigt.
Og du får kun positive diskussioner med dine kunder, når du har en CRM løsning
En CRM løsning kan også være med til at sikre den gode relation mellem dig og din kunde, fordi I aldrig er i tvivl om, hvad der er aftalt. Alt står jo automatisk på tryk.
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dag
Og når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger.