Få overblik i SkyViewCRM i stedet for at håbe, du kan huske!
Jeg talte med en kunde, der var helt sikker på, han sagtens kunne huske alt, hvad han havde talt med kunderne om. Og dem, han gerne ville have som kunder.
“Jeg har jo ikke så mange, Annette”.
Vi gennemgik SkyViewCRM – han kikkede på “to-do” listen, som automatisk popper op, når han skal følge op.
Og vi kikkede på listen af e-mails, der automatisk samles op i systemet, så det er nemt lige at læse igennem, hvad der tidligere er sket – medens man har kunden i røret – eller lige inden man ringer.
“Hvor er det smart”, sagde vores kunde – “jeg kan godt se, det er meget nemmere”.
“Giv os en liste med dine nuværende kunder, eller kobl SkyViewCRM til e-conomic, så de automatisk kommer ind i systemet. På den måde kan du starte nemt og med overblik”.
I løbet af en dag ryddede vi op i de data, vi modtog – på flere lister, der blev sat sammen og sorteret, så der ikke kommer dubletter i systemet. Der er jo inden grund til at starte med uorden i de data, der skal bruges hver dag.
Denne kunde havde læst vore e-bøger gennem et stykke tid, og var blevet tændt på også at gå i gang med at få styr på data. Ikke kun for at kunne følge op, men også for at både han og hans ansatte kunne få bedre samarbejde om at skaffe større og stabil omsætning.
Vi gennemgik SkyViewCRM for de 8 personer, der skulle starte med at arbejde på en ny måde. De havde en god dialog mellem hinanden, stillede mange spørgsmål, og det var i det hele taget en fornøjelse at få SkyViewCRM ind hos så glade mennesker.
Nu arbejdes der systematisk, intet glemmes.
Og her ses hvor fantastisk nemt det er at se alt om et firma.
God fornøjelse.