E-conomic integration
E-conomic + SkyViewCRM, så du undgår dobbeltarbejde!
Du har den udfordring, at økonomiafdelingen selvfølgelig har et økonomisystem, men hvad har sælgeren – og kan sælgeren se økonomidata, som bogholderiet taster ind?
I økonomiafdelingen bruges et ERP-system og mange steder e-conomic. Men hvad bruges i den øvrige forretning?
– salg, service, marketing har også brug for et værktøj, så der spares tid, dannes overblik og ingen skal spørge efter informationer. Et CRM system kan give investeringen mange gange retur, og er hurtigt pengene værd. Og vi taler tit med sælgere og marketing folk om, at de da har fortjent at have styr på deres information, lige så vel som økonomiafdelingen – eller produktionen – har styr på deres.
Det er her SkyViewCRM hjælper dig og jer. Uanset om du er i salg, service eller marketing, kan du få styr på kunder og emner.
Kundehistorikken er samlet på ét sted – herunder alle de mails I alle har sendt og modtaget.
I salgsafdelingen spares tid ved, at udarbejdede tilbud i SkyViewCRM kan sendes som ordrer direkte til økonomisystemet. Så med kombinationen af f.eks. e-conomic og SkyViewCRM har du en samlet løsning, som frigiver tid, der jo blandt andet kan bruges til at skabe endnu mere omsætning og dermed vækst.
Du kan bestemme, hvor lidt eller meget, du vil lade systemerne “gøre” automatisk – og du kan bestemme, hvem hos dig, der skal have rettighed til at se hvad.
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dagOg når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger.