Giv din kunde én kontaktperson hos dig! Saml trådene, så kunden ikke kastes fra Herodes til Pilatus!
Giv din kunde én kontaktperson hos dig!
Der tales mere og mere om, at en patient på et hospital – nu også offentlige hospitaler – skal have én læge – én kontaktperson, der kender hele patientens historie og sygdomsforløb.Så den stakkels patient ikke skal begynde forfra og forfra med at fortælle de samme ting. Og så den ene læge den ene dag mener eet, og den næste læge den næste dag end ikke har læst journalen, og måske endda mener noget andet.
Det samme gør sig jo gældende, når en kunde betjenes i din virksomhed. Uanset om det er:
- i forbindelse med en sælger tager kontakt for at følge op eller sælge mere
- kunden ringer for at få et nyt tilbud
- kunden ringer for at få support
Alle disse funktioner skal opleves som flere personer i én kontaktperson.
Alle i din virksomhed skal kunne se
- hvilke mails, der er sendt frem og tilbage mellem kunden og alle hos jer.
- om der er givet tilbud.
- om der er foretaget en levering
- om der ligger restordrer
- om der er udestående opgaver
- om der mangler svar på en forespørgsel
- om en sælger har talt med en anden i din virksomhed om opgaver, der er på vej til at blive løst
- hvilke relation der er mellem kunden og din virksomhed
- og meget mere
Når I alle til enhver tid registrerer, hvad I har talt med kunden om, og hvad næste skridt eventuelt er, så kan I alle stort set tale med, og svare kunden, som om I var én og samme kontaktperson – kunden kan i hvert fald få den følelse, at I har styr på tingene.
Tænk på, hvor dejligt, det er for dig selv, når du ringer til en virksomhed, hvor de har styr på det, og du ikke skal stilles om 5 gange – og alle 5 gange skal fortælle din historie forfra.
Det er derfor det er så dejligt med ét system, som alle i virksomheden bruger på samme måde – så når beslutningen er taget om, at alle skal arbejde ens, så er der ikke langt til, at dine kunder vil elske at kontakte dig og alle i virksomheden.
Du kan ringe til os, når du vil have hjælp til at få etableret en fælles platform hos jer – nemt og brugervenligt.
+45 70701312