Giv din kunde én kontaktperson hos dig!

Giv din kunde én kontaktperson hos dig!

Der tales mere og mere om, at en patient på et hospital – nu også offentlige hospitaler – skal have én læge – én kontaktperson, der kender hele patientens historie og sygdomsforløb.Så den stakkels patient ikke skal begynde forfra og forfra med at fortælle de samme ting. Og så den ene læge den ene dag mener eet, og den næste læge den næste dag end ikke har læst journalen, og måske endda mener noget andet.

Det samme gør sig jo gældende, når en kunde betjenes i din virksomhed. Uanset om det er:

Alle disse funktioner skal opleves som flere personer i én kontaktperson.

Den interne person hos dig, tænker alle tanker, finder de mennesker hos jer internt, der skal spørges, hvis det er nødvendigt, og holder sig ellers til CRM-systemet, som konstant er opdateret.

Alle i din virksomhed skal kunne se

Når I alle til enhver tid registrerer, hvad I har talt med kunden om, og hvad næste skridt eventuelt er, så kan I alle stort set tale med, og svare kunden, som om I var én og samme kontaktperson – kunden kan i hvert fald få den følelse, at I har styr på tingene.

Tænk på, hvor dejligt, det er for dig selv, når du ringer til en virksomhed, hvor de har styr på det, og du ikke skal stilles om 5 gange – og alle 5 gange skal fortælle din historie forfra.

Det er derfor det er så dejligt med ét system, som alle i virksomheden bruger på samme måde – så når beslutningen er taget om, at alle skal arbejde ens, så er der ikke langt til, at dine kunder vil elske at kontakte dig og alle i virksomheden.

Du kan ringe til os, når du vil have hjælp til at få etableret en fælles platform hos jer – nemt og brugervenligt.

 

+45 70701312

 

 

 

 

Kommentarer

Skriv kommentar