Har du et Excel ark til at styre din kundeopfølgning?
Har du et Excel ark til at styre din kundeopfølgning?
Kører det bare for dig, så du aldrig i livet kunne tænke dig nogen anden måde at arbejde på?
Excel er vidunderligt til at skabe ét lille overblik. Det er ikke så vidunderligt til at skabe et overblik over løbende kommunikation, kontakt og dokumenter.
Når du bliver enig med dig selv om, at du vil arbejde systematisk, og – alene i din virksomhed, eller sammen med andre – vil vide, hvad der sker med dine eller jeres kontakter til den enkelte kunde, så ring endelig til 7070 1312 – det er os på SkyView – så kan vi hjælpe dig med at få alle dine Excel informationer ind i struktureret form, så du har nemt overblik over dine kunder, dine potentielle kunder, og de nøgler, du har sat på dem for at kunne finde de rigtige frem på det rigtige tidspunkt.
Vi kan se tydeligt, at det somme tider er meget svært for vore potentielle kunder at beslutte sig for at gå i gang med systematisering af kunderne, fordi der er så meget, der skal ryddes op i. Det synes mange mennesker. Men det er slet ikke nødvendigt, hvis vi lige får talt sammen. Måske kan vi hurtigt se dit Excel ark igennem og få det systematiseret. Måske kan Jan lave et script, der rydder op i tingene. Måske kan du integrere med e-conomic, så dine kundedata bare kommer helt automatisk ind i SkyView. Måske skal du bare lige have synkroniseret dine mails, så de kommer ind automatisk – de ligger stadig i din Outlook, men i SkyView har du alt i fin orden under din kunde.
Du kan sagtens få råd til at vælge denne løsning, der vil gøre dit liv nemmere, spare dig timevis af arbejde, og give dig nye muligheder.
Til næsten ingen penge, selv om alt du kan drømme om, er med. KUN:
Du kan få hjælp til at starte fra Excel til SkyView. Klik dig videre.