Nem start med SkyViewCRM!
Vi talte netop med en kunde, der hidtil har haft et økonomisystem, som det eneste system, der har bundet virksomhedens ansatte sammen.
Efter at have set SkyViewCRM, var der stor enighed om, at økonomisystemet ikke kan håndtere de arbejdsprocesser, som er marketing- og salgsafdelingernes dagligdag.
Tidligere har det været forbudt for marketing- og salgsfolkene selv at investere i et CRM-system, der kan hjælpe netop dem. Det skyldtes, at der altid var store investeringer involveret, og IT-afdelingen skulle på banen for at hjælpe med kravspecifikation og samkørsel med andre IT-systemer.
Nu er SkyViewCRM lanceret. Det et det nemmeste CRM-system, og marketing- og salgsafdelingen kan selv finde ud af at benytte det med de utrolige fordele, der ligger i at kunne skabe sig overblik over en kunde ved tryk på en knap.
Og der skal ikke langvarige budgetprocedurer til, eller store godkendelsesprocesser, fordi marketing- og salgsafdelingen kan afse en del af de budgetter, der allerede er allokeret, og derfor kan de komme i gang med det samme.
Nu var dette en virksomhed med 10 medarbejdere, og deres økonomidirektør og IT-ansvarlige var lykkelige over, at der nu pludselig er overblik over virksomhedens kundeaktiviteter. Den adm. direktør var simpelthen bare glad, fordi man kunne komme i gang hurtigt, der ikke skulle bruges masser af penge, og aktivitetsniveauet stiger.