Vælg en effektiv CRM strategi
Du har måske den udfordring, at du ikke ved, hvordan du skal etablere mål, strategi og midler for at gennemsyre din virksomhed med CRM tankegangen, så du får resultater af indsatsen, og der ikke kun bruges tid og penge. Derfor er det vigtigt at blive enige om den rigtige CRM strategi.
Det er en god idé at opstille mål for, hvad du vil opnå med din CRM strategi, når du implementerer CRM, eksempelvis:
- Større omsætning og/eller bundlinie
- Mere målrettet segmentering
- Større hit rate ifm. Mødebooking
- Konvertering af flere tilbud til ordrer
- Opfølgning på hver eneste planlagt aktivitet
- => større videndeling = 0 spildtid
Din virksomheds strategi for at opnå disse mål – er udover jeres dygtighed – jeres CRM system, som vil skabe værdi for både jeres kunder og jer selv som virksomhed.
Når din virksomhed har lagt sig fast på en CRM strategi og dermed besluttet sig for, hvordan I alle skal bruge CRM, så er det vigtigt, at I bliver fortrolige med de fælles guidelines.
Dermed vil alle få de daglige opdateringer og vigtige påmindelser.
En fælles CRM strategi vil ikke blot skabe bedre overblik for hele virksomheden, det vil også effektivisere arbejdet betydeligt.
CRM strategi: spar 1 times arbejde om dagen pr. medarbejder
Har du nogensinde talt sammen, hvor megen tid der går tabt, når gamle informationer skal findes frem i kartoteker, notesbøger, gule sedler og Excel filer? Udover at tiden på at lede, tiden på at arkivere dokumenter og papirlapper med vigtige informationer på, spildes for den enkelte medarbejder, så tabes der også tid, når du eller dine kolleger, må opgive gemmelegen og afbryde andre i deres arbejde, for at spørge efter informationerne.
På baggrund af interviews med vore kunder, kan SkyViewCRM konstatere, at også du som kunde hos os kan spare mindst en times arbejde om dagen pr. medarbejder, når I indfører vores CRM. Dette skyldes den store brugervenlighed og de mange fordele, som følger med vores system.
Én af vore kunder fortæller, hver gang vi er i forbindelse med hinanden, at det bedste han har gjort er at basere sin CRM strategi på SkyViewCRM. Da beslutningen var taget blev systemet straks implementeret, og nu sidder medarbejderne ikke mere aften efter aften og opdaterer informationer. Alt er klappet og klar i CRM systemet.
I SkyViewCRM får du en række funktioner, som du kan tage i brug i den rækkefølge, du vil. Alle funktionerne er tilgængelige for dig og dine medarbejdere, og det er let at sortere funktioner til eller fra alt efter, hvad I har behov for. På den måde har din virksomhed stor bevægelsesfrihed i forhold til at lægge en solid, fælles CRM strategi.
SkyViewCRM gør det let for din virksomhed at opgradere brugen af systemet, ved at begynde at tage flere funktioner i brug for at gøre arbejdsprocesserne og hverdagen mere overskuelig. Dette gælder, uanset om det skyldes, at virksomheden allerede vokser, eller du ønsker at intensivere salgs- og marketingindsatsen for at få den til det.
På den måde tilføjer SkyViewCRM systemet en fleksibilitet til din virksomhed, som du ellers går glip af, når du laver indtastning i de gamle Excel filer.
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dag
Og når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger.