Find den salgsstrategi der virker for dig
Der er ikke en sælger i verden, der ikke kender værdien af en god salgsstrategi.
Din udfordring kan være, at du skal beslutte dig for den salgsstrategi, der virker for dig/jer
Din strategi er din direkte vej til en ny kunde, og det er vigtigt, at vejen er klar, og der er struktur i arbejdet. Dette kan SkyViewCRMs værktøjer hjælpe dig med at have overblik over.
SkyViewCRM gør din salgsstrategi personlig
I dit SkyViewCRM system kan du vælge præcis den salgsmodel, som passer til din salgsproces. Alle modeller kan designes til dig, så de passer til de trin, du skal igennem i den præcise situation. Du kan tilføje og fjerne felter, ændre tekst og bytte om på rækkefølgen.
Du kan arbejde med Pipeline styring, servicesalg eller andet (læs for øvrigt vore e-bøger om Pipelinen – vi har udgivet en del – download for eksempel bog 7 – klik her
Marketing og telemarketing i din salgsstrategi
Den salgsmodel, du skal beslutte dig for, bliver især aktuel, når du sammenligner og bruger den aktivt som en del af din samlede markedsføringsindsats. Det styrker din salgsstrategi, når du hele tiden kan følge med i udviklingen og sætte ind, hvor der bør forbedres. Du kan jo f.eks. lade en del af dine trin i pipelinen være den indsats marketingafdelingen skal gennemføre for at skaffe leads til sælgerne.
Ved siden af salgsmodellerne, kan du holde et øje med effekten af din markedsindsats med en række muligheder, der gør det let at måle om resultater er tilfredsstillende. Du kan eksempelvis:
- Importere data – også direkte fra NN, og genimporterer du de samme, vil systemet opdatere alle
- Segmentere
- Oprette kampagner til mailudsendelse og MailChimp
- Overføre målgrupper til phonere eller sælgere, der skal ringe op systematisk
En del af markedsføringsindsatsen består måske af telemarketing, og her er du med vort CRM system sikker på at kunne systematisere og bruge den information, du får i hus. Uanset om du bruger telemarketing målrettet mod at generere nye kunder, eller om det er et værktøj, der skal bruges til at stikke en føler ud, og finde ud af hvor stor interessen er for dit produkt, vil det altid være en fordel at samle alle de informationer, du får i løbet af samtalerne ét bestemt sted, nemlig i SkyViewCRM.
Det kan være du bruger en ekstern telemarketing virksomhed og eller at du selv gennemfører en indsats inden for telemarketing. Du kan gøre præcis, hvad du har lyst til. SkyViewCRM gør det muligt for dig at sætte de nye oplysninger og eventuelle kunder i system også med de data, der kommer fra det externe telemarketing bureau.
Du kan eksempelvis:
- Oprette kampagner til teams eller enkeltpersoner
- Bruge ”mine kampagnekald”
- Bruge ”hurtigregistrering”
- Trække data ud til dit telemarketingbureau og importere dem igen incl. de nye data, bureauet har opsamlet
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dag
Og når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger.