Start af ny virksomhed – start også med SkyViewCRM!
Start af ny virksomhed – er du en af de mange, der starter ny virksomhed i år – eller er du lige startet. Og tror du, SkyViewCRM kunne hjælpe dig?
Der er mange opgaver at holde styr på ved start af ny virksomhed – og det kan være vigtigt at gøre administrationen så nem som muligt.
Det gælder sikkert også at holde styr på, hvilke kunder og potentielle kunder, du har kontaktet, og nemt kunne se, hvornår det er aftalt at kontakte dem igen.
Tit tror vi, vi kan huske alt, vi taler med kunderne om, og vi synes måske også, vi kan huske, hvornår vi skal kontakte dem igen, så de ikke pludselig beslutter sig for en anden leverandør.
Det er jo sådan, at hvis vi hele tiden følger op og er i kontakt med vore kunder og mulige kunder, så er det os, de husker, og os, de gerne vil købe fra, fordi de får opmærksomhed, og vi ikke er ligeglade med dem.
Der er så mange statistikker og analyser, der viser det ene og det andet om, hvordan man kan få størst mulig chance for succes og mersalg.
Ingen tvivl om, at det først og fremmest er flid og konstant hårdt arbejde.
Men heller ingen tvivl om, at det er bedre at arbejde “smarter” i stedet for “harder” , og det er derfor vi har udviklet SkyViewCRM, der skal være markedets mest avancerede og nemmest at anvende.
Blot det, at du om morgenen blot med et enkelt blik kan se, hvad du skal gøre i dag for at være “med”, betyder, at du aldrig glemmer noget. Og derfor kan din konkurrent ikke komme ind imellem dig og din kunde.
Så er du i gang med start af ny virksomhed, og vil du sikre dig, at du er én af de, der bliver ved med at eksistere i mange år, så er det givet en god ide at samle alle dine informationer i et CRM system fra starten – så er du klar til at vokse.