Tidsregistrering
Gør det nemt for dig selv og dine medarbejdere og undgå samtidig at få kr. 25.000,- i bøde.
START/STOP eller mere.
I SkyViewCRMs tidsregistrering kan du nemt registrere tid, når du arbejder med en:
- Person
- Virksomhed
- To-Do (aktivitet)
- Et projekt
(og underprojekter, som du kan se tiden på hver for sig, plus samlet for det overordnede projekt).
Brugere, der bruger SkyViewCRM
Brugere, der bruger CRM-systemet fordi der konstant skal være overblik, får det nemt, fordi tidsstyringen er udviklet til at huske, hvad brugeren ønsker at se og registrere på.
Brugere, der kommer og går – start dag og “tak for i dag
Brugere, der alene skal fortælle, hvornår de kommer og går – disse brugere kan:
Logge på ved ankomst og logge ud ved afgang
eller
Logge på og klikke start dag og logge af ved “tak for i dag“ ved afgang
Alle registreringer ses dels til gunst for virksomheden selv, der skal holde styr på, hvor mange timer der bruges i givne projekter, overfor specifikke virksomheder eller personer
– og til gunst for det offentlige, der måske gerne vil se, om medarbejdere overholder hviletidsregler, fridag pr. uge, og antal timer, der må arbejdes på en uge.
Uanset om man synes, det er endnu en indblanding i ens private planlægning, så er det nu en kendsgerning, at det via et direktiv i EU, der har været på vej i årevis, nu er lov i Danmark. Så med SkyViewCRM kan du få det bedste ud af det.
Ring til os 7070 1312 eller send en mail til jan@skyviewcrm.com