E-conomic integration – i gang på 5 minutter.
Du kommer i gang med:
e-conomic-integration
medens vi taler sammen, og inden vi slutter samtalen kan du se dine kunder i SkyViewCRM.
E-conomic + SkyViewCRM, så du undgår dobbeltarbejde!
Økonomiafdelingen har selvfølgelig har et system, men har sælgeren det system, der hjælper med at holde styr på emner og kunder?
Kan sælgeren se alt om kunden:
- e-mails
- dokumenter
- salgsmuligheder
- møder
- to-do
- noter
- samt økonomidata, som bogholderiet har registreret?
I økonomiafdelingen bruges et ERP-system og mange steder e-conomic .
Men har sælgere og andre udenfor økonomiafdelingen også overblik?
e-conomic
Salg, service, marketing
har også brug for et værktøj, så der spares tid, dannes overblik og ingen skal spørge efter informationer. SkyViewCRM giver investeringen mange gange retur, og er hurtigt pengene værd.
Og vi taler tit med sælgere og marketing folk. som synes, at de da har fortjent at have styr på deres information, lige så vel som økonomiafdelingen – eller produktionen – har styr på deres.
Det er her SkyViewCRM hjælper dig og jer. Uanset om du er i salg, service eller marketing, kan du få styr på kunder og emner.
Kundehistorikken er samlet på ét sted – herunder alle de mails I alle har sendt og modtaget.
I salgsafdelingen spares tid ved, at udarbejdede tilbud i SkyViewCRM kan sendes som ordrer direkte til økonomisystemet. Så med kombinationen af e-conomic og SkyViewCRM har du en samlet løsning, som giver dig ekstra tid, der jo blandt andet kan bruges til at skabe endnu mere omsætning og dermed vækst.
Du kan bestemme, hvor lidt eller meget, du vil lade systemerne “gøre” automatisk – og du kan bestemme, hvem hos dig, der skal have rettighed til at se hvad.
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dag
Og når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger. Vi hjælper med at sætte integrationen i gang uden beregning, og du skal blot betale 20 kr. for den pr. måned pr. bruger.