Tilbyder du vinduespudsning på abonnement? Har du CRM systemet klar?
Er du vinduespudser, husker du så, at du kan få større omsætning, hvis du selv husker at følge op på, hvornår der skal pudses vinduer næste gang?
Har du sat dit CRM system op, så det husker dig på, at du skal tage fat i kunderne hver tredje måned, hvert halve år, oftere eller sjældnere.
Måske har du sat dit eget Excel ark op – du har selv bygget det, så du kan finde ud af det – men du skal rundt i forskellige faner, og har måske heller ikke opsamlet de mails, dine kunder sender til dig, eller de samtaler, du har haft med dine kunder. Og hvor ser du, de specielle ønsker, dine kunder har mht hvor meget der skal pudses inde og ude?
Du kan få hjælp til at sætte CRM systemet SkyViewCRM op, så det husker dig på, hvor ofte, du skal kontakte din kunde, og du kan med stor garanti øge din omsætning blot ved at huske din kunde på, at nu er det tid til næste vinduespudsning. Feks nu, hvor sommeren allerede er godt i gang – der har dannet sig en masse spind på vinduerne, der sidder måske manna fast i det, og i det hele taget kan det hjælpe at friske ruderne op.
Vi har talt med flere vinduespudsere, der fortæller, at de godt ved, de ikke er gode nok til at betjene kunderne ofte nok – og kunden selv glemmer at ringe tit nok, så de hele tiden har frit udsyn gennem helt rene ruder.
Har du SkyViewCRM kan du allerede, når du går ind på listen over kunder, se hvornår du senest har kontaktet kunden.
Du kan også se det på din opfølgningsliste – har du først sat en kontakt ind, bliver den ved med at stå der, til du gennemfører og afslutter den. På den måde glemmer du ikke noget.
Uanset om du arbejder med virksomheder eller private har du brug for at følge op og være den udfarende kraft, så både kunden og du selv bliver glad.
Vil du høre mere, så ring til os 7070 1312 – eller send os en mail info@skyviewcrm.com.