Har I samling på alt, I alle sammen taler med kunderne om, selv om I arbejder hjemmefra.
Lad SkyViewCRM hjælpe dig, hvis du føler dig udenfor eller mangler sammenhæng.
Inden Corona kunne vi alle sammen mødes, når vi havde lyst.
I dag sker en masse online på GoToMeeting, Zoom, Teams. Og hver person sidder i sin egen stue og giver sit besyv med.
Ethverts møde starter med: “Hvor sidder du? Hvor mange hjemme hos jer, arbejder hjemme? Hvor mange af jeres børn er hjemme? Hvordan klarer I det med hensyn til både at arbejde og hjælpe børnene?
Sidder du i køkkenet, eller hvor er det, jeg kan se, du sidder?”
SkyView CRM systemet kan faktisk hjælpe dig til at være en del af gruppen i din virksomhed, så du ikke føler, du går glip af, hvad dine kolleger kommunikerer med kunderne om.
Og da alle data samles i SkyViewCRM – INKL. alle e-mails enhver af jer sender og modtager, så I altid har en komplet historik, så sparer I tid, og dermed kan denne frigivne tid bruges på at overkomme det at sidde på hjemmekontor.
Hvis du synes, I i jeres virksomhed har bruge for at dele viden om kunderne, have en fælles historik på den enkelte kunde på:
- alle e-mails, der er sendt
- alle e-mails, der er modtaget
- alle tilbud, der er sendt
- alle varianter af tilbuddet, så det er nemt at se seneste version – og alle de mellemliggende
- alle dokumenter, kontrakter, aftaler, pdf filer, fotos etc
- og meget mere
Lad os sige, I også gerne vil kunne se, hvor meget I kan forvente at sælge i fremtiden, så er det en god idé at bruge salgsmuligheder, og måske endda pipeline. Det kan være jeres næste skridt for konstant at have styr på, hvor meget, der kan sælges hvornår med hvilken sandsynlighed.
Hvis du vil læse lidt om pipelinestyring, så download endelig vores e-bøger. Start med første bog om pipelinestyring her.
Eller ring til os
7070 1312
så kan vi opsætte din pipeline i SkyViewCRM CRM systemet – det er nemt og hurtigt.