CRM system til din virksomhed
CRM står for Customer Relationship Management og er til for at gøre livet lettere for virksomhederne.
”Jeg kunne ikke selv undvære det.” Sådan beskriver partner og direktør Annette Andersen selv sit produkt, og hun er ikke alene om det forhold til CRM.
Selv om virksomheden SkyViewCRM kun er få år gammel, så har folkene bag over 20 års erfaring inden for CRM systemer. SkyViewCRM er et system, der er lavet af salgs- og marketingfolk, og det samler alle tænkelige filer, informationer, noter, møder og aftaler, mails og andet på ét sted.
Ét system, ét login, uendelige muligheder.
Med CRM systematiserer du, og opnår:
Ingen spildtid med at lede eller spørge efter informationer
Al opfølgning huskes via din to-do liste
Intet falder ned mellem to stole
Tæt kontakt til din kunde
Større omsætning på kortere tid
CRM giver historik, som dine Excel ark ikke gør
Hvis du er en mindre virksomhed, så kan det være svært at se, hvorfor mappen med Excel ark ikke er tilstrækkeligt, når du opretter nye kunder i din liste. Du kan jo let skrive alle de vigtige oplysninger på kunden, og du kan jo bare markere en mindre note i nærheden af kundenavnet.
Dog kan et Excel dokument hurtigt vokse sig både stort og bredt, når du skal sætte alle de vigtige detaljer i system, og kommer der en ekstra medarbejder ind i virksomheden, kan det let blive en længere proces at lære vedkommende at forstå det interne Excel ark. Som jo er udsprunget af den logik, du personligt synes, er den smarteste.
Vores CRM samler alle dine informationer, noter og andre data ét sted, og systemet gør det hurtigt, og enkelt at søge dine kunder og deres oplysninger frem. Derover giver et CRM system dig logisk historik.
At kende sin kundes historik kan blive altafgørende i mange situationer. Når du ved præcis, hvornår du har talt med kunden om hvornår du har sendt kunden hvilke mails, og hvornår du har afviklet din service med kunden, så bliver det lettere at yde det bedste.
Kunder mærker hurtigt, om de har med virksomheder at gøre, der har styr på processerne. De virksomheder, der har dét, fremstår nemlig mere professionelle og forberedte end konkurrenterne.
Et CRM system, som gemmer din historik, giver dig en række værdifulde fordele: