Hvorfor udviklede vi SkyViewCRM
SkyViewCRM blev udviklet fordi:
Tidligere var CRM systemer dyre og det var en stor beslutning af investere i dem, ligesom der ofte var langvarige processer i forbindelse med behovsafdækning og implementering.
Vi besluttede at udvikle et CRM system, der er avanceret, løbende udvikles, kan bruges af alle i den grad det ønskes – til en pris og med en brugervenlighed, der gør ”fra tanke til handling” kortere.
Vi etablerede SkyViewCRM som en cloud baseret løsning ud fra den viden om kundebehov, processer, teknologi og udvikling, som vi har opsamlet gennem tiden.
Vor tilgang til at sælge SkyViewCRM er suppleret med erfaringen fra arbejdet med – og i – stort set alle brancher, og det giver vore kunder tryghed og sikkerhed for, at vi og alle i vor virksomhed kan tale kundernes sprog, hvormed de arbejdsprocesser vore kunder vil have optimeret, bliver støttet digitalt på den mest brugervenlige måde.
I samarbejde med vore kunder, er vi opfindsomme med hensyn til at tilfredsstille de ønsker, der udtrykkes. Som oftest kan vi løse udfordringerne inden for rammerne af, hvad vi i allerede i dag kan tilbyde i SkyViewCRM – og løbende udvikler nye funktioner som vore kunder efterspørger, eller vi dækker behov, som vore kunder endnu ikke selv har tænkt på.
Vi har folk placeret over hele verden, der til stadighed er med til at udvikle det nyeste inden for lagring og udnyttelse af informationer.
Vi ved, at tryghed med hensyn til vore kunders data, og tillid til os som virksomhed er af vital betydning – og derfor har vi valgt at lagre vore kunders data hos Host Nordic/Scannet, som er en af markedets førende udbydere af Hosting til flere tusinde danske og internationale IT-virksomheder.
Og SkyViewCRM er udviklet, så du kan starte med nogle basisfunktioner og for samme pris udbygge efterhånden, som du vil have systemet skal bredes mere og mere ud til virksomhedens arbejdsprocesser.
Prøv SkyViewCRM gratis allerede i dag
Og når du vil fortsætte koster SkyViewCRM kun kr. 149,- pr. måned pr. bruger.