Hvordan kommer jeg i gang med CRM
Du får support i hele forløbet.
Du prøver hele pakken med. Der er ingen begrænsninger eller udeladte funktioner, og dermed har du mulighed for at afprøve, hvor let og effektivt SkyViewCRM gør de daglige arbejdsgange.
Vores CRM er et brugervenligt system, der er let at gennemskue
Når du beslutter dig for at fortsætte, er her en guide til, hvordan I som virksomhed finder fælles fodslag og får mest ud af jeres system:
- I kan enten bede os om at hjælpe jer med at sætte det op, så det passer til jeres forretningsgange – det kan vi gøre temmelig hurtigt.
Herefter skal I bare være enige om at arbejde med de funktioner, I sammen har besluttet skal være en del af ”startpakken” - I kan også gennemføre en arbejdsproces hos jer selv:
- Find en overordnet ansvarlig, som alle vil rette sig efter 🙂
- Udarbejd en projektplan: hvem gør hvad og hvornår.
- Den overordnede ansvarlige/Projektlederen må være konsekvent med at styre, at data kommer ind i systemet. Og bliver ryddet op, hvis det er nødvendigt – der kan f.eks. være dubletter pga en eller flere kunder er oprettet i flere systemer, forskellige stavemåder etc.
Vi kan rydde det op, eller I kan selv baseret på, hvad vi giver af tips eller hvad I selv vil.
Det drejer sig om, at få samlet ERP data, Excel ark, Outlook informationer og få systematiseret tingene. - Derefter afholde et kursus for administratoren og for brugerne baseret på en målrettet manual og kursusmateriale.
Brugervenligt CRM system.
Brugervenlighed, gennemskuelighed og hurtighed er de vigtigste nøgleord, når du skal i gang med et nyt system, som du selv og dine kolleger skal integrere i jeres hverdag.
SkyViewCRM er ingen undtagelse, og netop disse begreber har været centrale i udviklingen af vort CRM system og vil forsat være det i vor fremtidige videreudvikling. Vi ved, at hvis blot alle beslutter sig for i en 14 dages periode at gøre de ting, der aftales, så er det på rygmarven herefter.
Systemet er udviklet af salgs- og marketing-folk til salgs- og marketing-folk, til at registrere vigtige oplysninger, kundedetaljer, aftaler og historik. CRM systemet er udviklet til alle platforme. Du skal bare have en internetforbindelse, så er du i gang.
Efter 14 dage, er CRM stadig en god investering.
Efter du har brugt de 14 dages gratis adgang til SkyViewCRM, så koster SkyViewCRM kun fra 149,- pr. medarbejder om måneden.
Gratis oprettelse og guide i vores CRM system
Vi kan hurtigt give dig adgang til dit nye CRM system og hjælpe dig med at sætte det op. For når du er blevet ny kunde, skal SkyViewCRM bare vide, hvordan I gerne vil arbejde, de behov du og dine medarbejdere/kolleger har i hverdagen, for at kunne give en kort gennemgang af de vigtigste funktioner for dig og dine kolleger.
Oprettelsen foregår således:
Den gratis 14 dages prøveversion er akkurat samme system, som du kan fortsætte med bagefter, når du vil gå endeligt i gang.
De data, som du har arbejdet med i de 14 dage, bliver i systemet, hvis du vil have det. Du kan også bruge demo-data, hvis du hellere vil det. Dem kan du fjerne igen, når du har ”øvet” dig med dem.
Under testperioden kan vi gennemgå systemet online. Vi kan f.eks. hjælpe dig med at oprette forskellige tags på personer eller firmaer, så du kan finde disse i grupper igen, og du kan også afprøve, at muligheder som Exchange synkronisering virker.
Så hvordan du kommer i gang med CRM, kan du også høre under en grundigere gennemgang
Ønskes der en grundig gennemgang for en større gruppe, som kræver, at en medarbejder kommer ud og demonstrerer CRM systemet, da kontakt os, for at aftale et møde og hør nærmere om pris.