SkyViewCRM

Et CRM system for alle

Prøv SkyViewCRM gratis


+45 70 70 13 12

  • Forside
  • SkyViewCRM tilbyder:
    • SkyViewCRM tilbyder:
    • Nu er du på vej til dine 100 Leads
    • CRM konsulent & CRM implementering
      • Assistance-Kursus
        • CRM kursus
    • PRISER & FUNKTIONER
      • Enheder & platforme
      • Online CRM
      • SkyViewCRM CRM på engelsk
      • SkyViewCRM CRM på dansk
      • Cloudbaseret løsning
    • SkyViewCRM til din funktion
    • SkyViewCRM til din branche
    • SkyViewCRM integrerer med
      • CVR data i SkyViewCRM !
      • Billy integration – i gang på 5 minutter.
      • Dinero integration – i gang på 5 minutter
      • e-conomic og SkyViewCRM
      • SkyViewCRM med Gmail
      • DTM og SkyView integration
  • Hvad er CRM?
    • Hvad er CRM?
    • Den komplette guide til CRM-systemer
    • Sådan udarbejder du en effektiv CRM-strategi
    • CRM løsning
    • Sådan bruger du SkyView CRM – se på 5 minutter, hvor nemt det er
  • Marketing-Salg-Ledelse
    • Marketing-Salg-Ledelse
    • E-mail markedsføring
    • Kundehåndtering
    • Pipeline styring
    • Salgsmodeller & salgsstyring
    • CRM strategi
    • Salgsstrategi
    • E-bøger – Viden om Ledelse, Marketing, Salg
  • Videoer-Blog
    • Hjælpevideoer
    • Blog om CRM
    • Blogs
  • Referencer
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om SkyViewCRM
      • Udvikling af SkyViewCRM
    • Kun det bedste er godt nok til dig – Prøv Gratis med eller uden præsentation
    • Tilmeld nyhedsbrev
Forside / Generelt / De 3 vigtigste ting i en nystartet virksomhed.

De 3 vigtigste ting i en nystartet virksomhed.

3. oktober 2014 Skrevet af Annette Andersen

Ingen har stemt endnu, vær den første.

De 3 vigtigste ting i en nystartet virksomhed.

 

Der er nok at se til når du starter din egen virksomhed. Du skal virkelig være et multitalent! Bogholderi, lager, produktion, salg og markedsføring trækker søm ud hos de fleste, da mange af opgaverne er nye og ukendte områder.

Op gennem 90’erne har langt de fleste virksomheder, inklusiv de nystartede, fået styr på økonomiafdelingen i form af økonomisystemer. De holder fint styr på debitorer, kreditorer og de tilhørende transaktioner. Der nu sat ”strøm” til bogholderi og lager og de færreste virksomheder bruger kolonnebøger og manuel postering. Det er jo alt sammen fint og godt og man har styr på hvad der er købt og solgt og hvordan lagerbeholdningen ser ud.

På bestyrelsesmødet kan man se på disse økonomiske nøgletal og vurdere hvordan situationen ser ud – men det er jo alt sammen historiske tal. De fakturerede ordrer, er det der er sket og er solgt. Det kan der jo ikke ændres ved, i forhold til de strategiske planer. Det man kan ændre i en virksomhed er jo fremtiden. Hvordan vil vi sikre indtjening og bundlinje i næste måned og tiden derefter? – Det kan man ikke se i et bogholderisystem.

Og det er her, de fleste mindre og nystartede virksomheder, tyer til regneark og andre manuelle værktøjer som eksempelvis MS-Outlook. Her indtastes ivrigt, de tænkte fremtidige ordrer. Og disse tal bruges så til at planlægge og styre virksomhedens fremtid. Men skal det have nogen værdi og troværdighed, bør der også høre en salgsplan til i denne forklaring. Hvad er der sket hos kunden/emnet og hvad skal der ske i forhold til at sikre ordren. Disse salgsplaner ryger også ind i regnearket. Og hurtig får man opbygget et uoverskueligt, manuelt værktøj der måske kun bliver brugt af den enkelte sælger og slet ikke alle sælgerne i virksomheden. Virksomheden savner overblik over igangværende og planlagt salgsarbejde og værdifuld viden går tabt – samtidig med at man risikerer at tabe ordrer på gulvet eller til konkurrenten.

Derfor er tiden nu kommet til at sætte ”strøm” på salg og marketing på samme måde, som i bogholderiet og på lageret. Og det er netop det CRM systemer kan. Automatisere og forenkle, samt gøre kundehistorikken klar og tydelig!

Uden salg ingen forretning! Bogholderi og lagerstyring kan være i absolut topklasse, uden at det hjælper på afsætningen! Virksomheder, nye som gamle, vokser kun, hvis der er styr på salget fra første færd. Derfor er de 3 vigtigste ting i enhver virksomhed salg, salg og atter salg!

Skulle du være så heldig at have en virksomhed, der slet ikke behøver sælgere fordi kunderne står i kø foran din dør og vil købe dine produkter – så kan du jo bare bruge CRM systemet til at servicere dem efter salget. Det kunne jo også være, at du efterfølgende, ville udsende julekort, nyhedsbreve etc.

Mange virksomheder drømmer om at blive købt på et tidspunkt. Og her er en ting helt sikker. Prisen er lavere på en rodebutik end på en forretning hvor alt er systematiseret, kundehistorikken er på plads og salgsstrategien er klar og tydelig.

Kategori(er): Generelt

Ingen har stemt endnu, vær den første.

Seneste indlæg

  • Endnu en spændende start af en ny SkyViewCRM kunde – der tjener tid og dermed penge.
  • Opsamlet viden | Samlet i ét system | Sådan vinder I over konkurrenterne!
  • Hvad er fordelene ved at samle data ét sted? I et CRM-system.
  • Genial automatisering.
  • Forkæl din sælger med CRM systemet fra SkyView.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ring til os på: +45 70 70 13 12

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan også sende en mail til os på info@skyviewcrm.com

PRØV SKYVIEWCRM GRATIS

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

SkyViewCRM
Blokken 17
3460 Birkerød
CVR nr. 34727201
+45 70 70 13 12
info@skyviewcrm.com

Kom i gang nu

  • Køb SkyViewCRM
  • Gratis CRM e-bog
  • Tilmeld webinar
  • Hjælpevideoer
  • General Data Protection Regulation
  • Privacy Statement

Tilmeld nyhedsbrev

    Når du accepterer vores brugerbetingelser, giver du os dit samtykke til den nye generelle databeskyttelsesforordning (GDPR), og behandling er personoplysninger i overenstemmelse med SkyViewCRMs Privacy Statement

© SkyViewCRM