Hvorfor CRM? fordi mit Excelark bliver så uoverskueligt!
Hvorfor CRM? fordi mit Excelark bliver så uoverskueligt?
Hvorfor skal jeg bruge et CRM system, er der mange, der spørger. jeg skal jo bare sidde og taste og taste for at andre nemt skal kunne se, hvad jeg har lavet? Og det ved jeg jo selv, for jeg har ganske få kunder.
Jeg har helt styr på det i et Excel ark. Der har jeg det hele og kan nemt danne mig et overblik.
Hvordan ser Excel arket ud efter et stykke tid?
Hvor mange kolonner er der (hvor lang tid tager det at scrolle ud og se det, du skal finde).
Hvor mange gange, er der skrevet nye informationer på i stedet for de gamle (så du mangler historikken).
Hvor mange gange har du brug for at tilknytte et billede til en opgave? Lægger du det billede i en ny fane med henvisning til nummeret på kunden eller linien i dit Ecelark?
Hvor mange farver bruger du for at se, om noget er afsluttet, givet til en anden, du skal have svar fra eller andet?
Hvor mange andre skal arbejde med det samme Excelark? Og arbejder de på nøjagtig samme måde, som du selv gør, så der ikke kommer rod i det?
Hvor mange linier er der i dit Excelark allerede nu, og tror du, du er gået glip af forretning, fordi al din kommunikation med kunden ikke kan ses i dit Excelark, så du skal ind på drev, i Outlook eller andre mailsystemer, dit økonomisystem, dine noter for at danne dig et totalt overblik.
Det er det, der gør, at det er meget nemmere med et CRM-system og de kr. 149,- pr. måned er hurtigt tjent hjem.
Er du alene har du gavn af, at du med ét klik kan se:
- alle dine kunder og emner med tilhørende personer
- alle de aktiviteter, du har haft med hver enkelt person
- telefonopkald med noter
- noter
- dokumenter
- mails
- tilbud
- og meget andet
- og er I flere, der har brug for at se, hvad der er sket med eller lovet en kunde, deles viden jo bare
Har du dit Excel ark, som du holder meget af, fordi du selv har opbygget det, så kan du importere de data, du har der ind i dit nye CRM system, så du ikke mister informationer, du har opsamlet gennem lang tid.

Ring til os og få hjælp til at starte dit SkyViewCRM 70 70 13 12.