Giver du bedre service end dine konkurrenter?
Jo mere viden, I har tilsammen i virksomheden om, hvad der trigger kunder og potentielle kunder til at vælge en leverandør, jo flere ordrer vil I garanteret få.
Hvis du holder viden for dig selv – i dit hoved – så får I sikkert ikke samlet set tilstrækkelig med viden om, hvad kunderne egentlig prioriterer.
Vores kunder har gennem tiden fortalt os en masse om:
- hvad er det, deres kunder anser som et minimum for at foretage et køb
- hvad findes på markedet i forhold hertil – produkter, kvalitet, services, priser
- hvad er det, du tilbyder, så du vinder ordren – produkter, kvalitet, services, priser
Ud fra den nemme analyse kan du finde ud af, hvor du er bedre.
Analysen vil også fortælle dig, om du giver dine kunder en masse, som de egenlig er totalt ligeglade med – og som i virkeligheden koster dig tid og penge. D
En systematisk opsamling af informationer til brug for dette i f.eks. vores CRM system kan give konkurrencemæssigt fordele.
Det gælder om at etablere datagrundlaget og sørge for, I alle tilfører viden – hele tiden – konstant.
I SkyViewCRM har vi sørget for, I kan lagre denne viden, så I alle kan finde den igen, og diskutere den ud fra et struktureret beslutningsgrundlag. www.skyviewcrm.dk
Prøv os gratis eller ring til os, så hjælper vi dig gerne.