Små skridt kan være din vej til succes med CRM – uden stress og jag.
Udfordring: Kom i gang med CRM lige så nemt som at arbejde med Excel.
Gør lige det rigtige for dig, så du kommer i gang med at gøre dit liv mere overskueligt og aldrig glemmer en opfølgning. Og gør det hellere skridt for skridt, hvor du føler, du kan de enkelte skridt udenad forfra og bagfra, inden du tager det næste:
Første skridt:
Susanne valgte at få importeret alle sine virksomheder med infotags, hun selv havde bestemt, så hun kan søge på dem og få dem ud igen en dag til det ene eller det andet.
Og på 5 minutter koblede vi e-conomic sammen med SkyView.
Det arbejdede hun med en måneds tid, alt imens hun oprettede nye virksomheder og personer, og altid huskede at lægge sine notater ind plus næste kontakt, hun skal tage.
Markus første skridt var simpelthen at bruge SkyView CRM systemet på mobil telefonen – i dette tilfælde sin iPhone – hvor han altid opretter enhver person og virksomhed, han taler med, og indtaler sine beskeder som automatisk konverteres til skrevne noter. Han glemmer aldrig noget og er hurtigt videre, og på kontoret kan de se, hvad der foregår i marken. Han vil simpelthen ikke tage flere skridt, for han er vildt glad for det han gør, som skaffer ham ro i maven og overblik.
Næste skridt.
Susanne bad om hjælp til at koble mails sammen med SkyView CRM systemet, det blev klaret på få minutter, og mailene lægger sig nu på den enkelte kunde, så der er fuldkomment historik på kunden.
Dette arbejdede Susanne med et stykke tid, og da hun er overbevist om, det virker, og intet forsvinder, er hun glad og parat til at fortsætte til 3. skridt.
3. skridt.
Nu besluttede Susanne, at hun vil skrive nyhedsbreve til sine kunder – baseret på den kategorisering virksomheden har, men selvfølgelig til de personer, der ligger i systemet med mailadresser.
Vi fik oprettet en mail, en kampagne, segmenterede dem ud, der skulle have nyhedsbrevet, testede det virkede, og af sted var det – til alle, der skulle have det.
4. skridt.
Nu besluttede Susanne sig for, at næste gang, der skal sendes, så vil hun, ud over at vælge den virksomhed, hun vil sende til, så vil hun koble det sammen med bestemte personer i de enkelte virksomheder. De, der er inden for administration, skal have andre nyhedsbreve end de, der er indenfor salg eller marketing.
Konklusion på Susanne store succes.
Susanne har brugt 14 dage på at arbejde med hvert skridt, men hun er nu også så meget ekspert, at hun vil kunne lære enhver at benytte SkyViewCRM – også fordi hun ikke kunne drømme om én eneste gang at springe over, hvor gærdet er lavest. Al viden er i SkyView CRM systemet – hun glemmer
Vil du gøre det samme som Susanne – så ring til os 7070 1312.
