Vil I være mere effektive til at sælge!
- Data ved hånden
- Gennemsigtighed
- Hjælp til din kunde i en fart
- Du har totalt overblik over kunden
Igennem en årrække har vi arbejdet hårdt på at sikre, at vore kunder bliver bedre og bedre til at sælge, fordi de har de relevante informationer ved hånden konstant.
Det er vor intention, at CRM-systemet skal hjælpe med at få større omsætning og tjene flere penge, fordi der er styr på alle informationer uanset hvem i virksomheden, der først har fået dem. Der skal være gennemsigtighed, det skal ikke være nødvendigt at samles flere gange om dagen for at afstemme, hvad der er sket/talt om med kunder eller emner.
Information skal være til rådighed uanset om den, der fik den, er syg, på ferie, eller er rejst fra virksomheden.
Når en kunde ringer, skal vedkommende behandles ens uanset om det er den ene eller den anden i virksomheden, der skal følge op på en sag. Der findes ikke noget mere irriterende, end når man skal have hjælp til et eller andet eller diskutere et tilbud, og man så spørges forfra igen: “ hvad var det nu, det drejede sig om”?
Sådan en situation har vi selv lige været ude for med en softwareleverandør. De har Chat. De har e-mail. De har telefonsupport. Vi talte med 5 mennesker og kunne starte forfra 5 gange, for den ene vidste ikke, hvad den anden havde hørt eller talt om. Som leverandør skal vores tid jo ikke være vigtigere end kundens, så jo mere vi ved, jo bedre, og kunderne bliver ekstraordinært glade.