Er du træt af opgraderingsomkostninger til dit CRM-system?
Har du et CRM-system, som er tilrettet for flere gange mere, end selve softwaren har kostet?
Skal du betale de samme penge en gang til for at få mindst de samme funktionaliteter med i næste version?
Er det sådan, at når du opgraderer dit CRM system med betaling af de IT-konsulentydelser, der skal til, så skal du samtidig have dine andre software pakker opgraderet, fordi det “nye” system kræver det.
Er det en ærgerlig udskrivning hvert 3. år?
VI har tænkt, at det er meget smartere at udvikle et system, der konstant opgraderes med nye funktioner, der følger med tiden, et system, som kan bruge den Office pakke, du har, så du ikke hele tiden skal købe nye versioner til hele huset.
Mange af vore kunder, der er gået fra andre systemer, eller starter på ny, sætter pris på at være med på det sidste nye og være fri for at tænke CRM forfra. De synes, det er dejligt, vi allerede har tænkt på, hvad der er skrevet, erfaret, afprøvet, implementeret, så vi har det med i SkyViewCRM. Og de vil ikke have uforudsete regninger til at sætte systemet op igen og igen..