Har du et brugervenligt CRM system? Eller vil du prøve i dag?
Har du brug for et brugervenligt CRM system, som du kan starte med allerede i dag?
Hvad er din største udfordring?
- at du glemmer at følge op på dine telefonkald?
- det kan du gøre ved ALTID at lægge ethvert kald ind i din to-do liste, så glemmer du aldrig noget
- at du glemmer at registrere, at du måske kan sælge for 10. eller 100.000?
- du taler med en kunde, der viser interesse for at købe, du sidder og skriver det på en blok, eller i en notesbog, du blader om på næste side, og skriver videre om noget andet, og så er det første væk
- det kan du undgå ved ALTID at oprette en salgsmulighed (opportunity), så kan du nemlig hele tiden se, hvad du skal følge op på, og hvilke enorme muligheder du har for at omsætte
- at du ikke få gennemringet en række spændende kundemuligheder
- fordi det er besværligt at ringe og ringe
- du kan undgå besværet, når du lægger alle de, du skal ringe til ind i en telemarketingkampagne, så afsluttes den ene efter den anden, ligesom når du har en kæmpebunke med papirer liggende, hvor du efterhånden kan rive dem i stykker, der ikke bliver til noget, og lave en pæn bunke af de, der skal videre i et forløb, der skal afsluttes med et salg
- at du selv, eller andre har bedt dig om at registrere en masse for at der skal være styr på alt ned i mindste detalje
- det bliver bare så besværligt – meget få af de, der er ansvarlige for at sælge, har lyst til at bruge halvdelen af dagen på at registrere for at man senere skal kunne gå ned i mindste detalje med, hvorfor et salg ikke er blevet til noget. Eller hvorfor det blev det.
- selvfølgelig skal vi alle lære af, hvad vi gjorde godt, og hvad vi gjorde mindre godt – meeeeeeen – ofte er det de store linier, der giver de store hurtige ordrer – og så vedholdenhed, vedholdenhed og godt humør

Vi har flere kunder, der gør de ting, der skal til for at få ændret adfærden i deres virksomheder, og vi taler hver dag med mange friske brugere, der blot lige skal have et lille tip, så de kan komme videre og måske hjælpe andre i deres virksomheder, der gerne vil have et lille skub.
Hvis du selv eller nogen du kender, vil starte på at få processer systematiseret, så I kan genkende jer selv i dem, så ring blot til os – vi hjælper meget gerne – også fordi vi selv ved, hvor meget det hjælper omsætningen i opadgående retning, når systemer fungerer og er nemme.
Ring: 7070 1312.
eller skriv og spørg om alt vedr. dine processer.
Eller skriv: info@skyviewcrm.com