Start med SkyView365 efter sommerferien
Mange af jer har holdt sommerferie de seneste uger – I er ikke alle kommet hjem endnu.
Blandt de, der ikke holdt ferie i juli, var der mange, der i stedet brugte tiden til at etablere videndeling, overblik og starten på nemmere opfølgning for kollegerne, når de ikke selv er til stede i virksomheden.
Vi har talt med mange, som har taget den endelige beslutning om at få data og informationer samlet på eet sted, så kunderne altid kan betjenes, og det ikke er kunden, der skal informere dig som leverandør om, hvad I senest talte om.
Vi er glade for, at mange har valgt SkyView med 365, og vi har hjulpet alle i gang. Både med Office 365 med og uden Exchange og med SkyView samt import af data for de, der har informationer liggende i Excel ark, Facebook leads, økonomisystemer eller andet. Jo hurtigere, du kan komme i gang, jo mere tid sparer du – og du skal aldrig mere være bange for at tage på ferie, for du ved bare, at du har sørget for, at alt kan følges op og findes af andre end dig selv.
Vi har skrevet mini manualer til de, der gerne vil være sikre på, at alle i virksomheden gør de ting, der er aftalt – så alle gør det samme hele tiden, og basen dermed bliver en guldgrube.
SkyView-systemet sørger selv for, at alle mails gemmes på tværs af alle ansatte samt på den enkelte kunde.
På den måde, er der ingen, der skal sidde og blive irriterede over at skulle huske selv – det gør SkyView for dig.
Har du informationer om, hvad du især skulle være til rådighed for eller checke i forbindelse med dit job, fordi du endnu ikke havde SkyView – skriv det til os, vi vil gerne høre din historie: aa@skyviewcrm.com
Nedenfor ser du et billede fra en del af min Italiensferie, der blandt andet gik til San Gimignano med de mange tårne. Og tilbage i virksomheden sad de, der først tager på ferie senere – de vidste alt, for alt ligger i SkyView.
Ring til os 70701312, hvis du i fremtiden vil kunne holde ferie uden frygt for, dine kunder bliver misligholdt.