Skal I sende mange nyhedsbreve ud til forskellige kundegrupper?
Sender I de samme nyhedsbreve ud til alle kunder, uanset om det er relevant for dem at modtage al information.
Måske har én kunde brug for information om eet produkt eller produktnyheder indenfor en kategori, og andre har brug for noget helt andet.
Den bedste måde at få kunderne til at læse nyhedsbrevene er jo at give dem nøjagtigt den information, der er relevant for den enkelte.
På et tidspunkt sendte et stort benzinselskab målrettede mails ud, så den person, der selv kunne fixe forskellige ting, fik en mail om, at de kunne købe f.eks. vinterdæk og selv montere dem, medens den person, der altid fik vinterdækkene monteret fik en helt anden mail. dette er blot et eksempel på, hvordan kommunikationen kan målrettes.
Der blev solgt meget mere, for ingen fik irrelevante mails.
Det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvordan I skal registrere, hvad der er mest interessant for jeres kunder, så I får mest muligt ud af at bruge energi på at kommunikere.
Alt hvad I skal bruge til at kunne sikre, at alle mails taler til både hjerne og hjerte, kan I opbevare i SkyViewCRM – www.skyviewcrm.dk – og dermed både få glæde af at gøre tingene bedre og tjene flere penge.