SkyViewCRM

Et CRM system for alle

Prøv SkyViewCRM gratis


+45 70 70 13 12

  • Forside
  • SkyViewCRM tilbyder:
    • SkyViewCRM tilbyder:
    • Nu er du på vej til dine 100 Leads
    • CRM konsulent & CRM implementering
      • Assistance-Kursus
        • CRM kursus
    • PRISER & FUNKTIONER
      • Enheder & platforme
      • Online CRM
      • SkyViewCRM CRM på engelsk
      • SkyViewCRM CRM på dansk
      • Cloudbaseret løsning
    • SkyViewCRM til din funktion
    • SkyViewCRM til din branche
    • SkyViewCRM integrerer med
      • CVR data i SkyViewCRM !
      • Billy integration – i gang på 5 minutter.
      • Dinero integration – i gang på 5 minutter
      • e-conomic og SkyViewCRM
      • SkyViewCRM med Gmail
      • DTM og SkyView integration
  • Hvad er CRM?
    • Hvad er CRM?
    • Den komplette guide til CRM-systemer
    • Sådan udarbejder du en effektiv CRM-strategi
    • CRM løsning
    • Sådan bruger du SkyView CRM – se på 5 minutter, hvor nemt det er
  • Marketing-Salg-Ledelse
    • Marketing-Salg-Ledelse
    • E-mail markedsføring
    • Kundehåndtering
    • Pipeline styring
    • Salgsmodeller & salgsstyring
    • CRM strategi
    • Salgsstrategi
    • E-bøger – Viden om Ledelse, Marketing, Salg
  • Videoer-Blog
    • Hjælpevideoer
    • Blog om CRM
    • Blogs
  • Referencer
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om SkyViewCRM
      • Udvikling af SkyViewCRM
    • Kun det bedste er godt nok til dig – Prøv Gratis med eller uden præsentation
    • Tilmeld nyhedsbrev
Forside / Kundebasen / Skal I sende mange nyhedsbreve ud til forskellige kundegrupper?

Skal I sende mange nyhedsbreve ud til forskellige kundegrupper?

3. maj 2024 Skrevet af Annette Andersen

Ingen har stemt endnu, vær den første.

Sender I de samme nyhedsbreve ud til alle kunder, uanset om det er relevant for dem at modtage al information.

Måske har én kunde brug for information om eet produkt eller produktnyheder indenfor en kategori, og andre har brug for noget helt andet.

Den bedste måde at få kunderne til at læse nyhedsbrevene er jo at give dem nøjagtigt den information, der er relevant for den enkelte. Og skrive i overskriften/emnet, hvad mailen drejer sig om.

Målrettede mails til benzinkunder.

Et stort benzinselskab kan sende målrettede mails til deres kunder, fordi de på forhånd ved, hvilken bil kunden har, og hvor fiks på fingrene kunden er. Derfor kan man give nøjagtigt det tilbud, der er relevant.

Der blev solgt meget mere, for ingen fik irrelevante mails.

Det er kun fantasien, der sætter grænser for, hvordan I skal registrere, hvad der er mest interessant for jeres kunder, så I får mest muligt ud af at bruge energi på at kommunikere.

Alt hvad I skal bruge til at kunne sikre, at alle mails taler til både hjerne og hjerte, kan I opbevare i SkyViewCRM – www.skyviewcrm.dk – og dermed både få glæde af at gøre tingene bedre og tjene flere penge.

Brug infotags i SkyView, så du altid kan finde de kunder, der skal have netop den mail, du er i gang med at skrive.

Kategori(er): Kundebasen, Marketing Keyword(s): målrettede mails, segmentering af kunder

Ingen har stemt endnu, vær den første.

Seneste indlæg

  • Endnu en spændende start af en ny SkyViewCRM kunde – der tjener tid og dermed penge.
  • Opsamlet viden | Samlet i ét system | Sådan vinder I over konkurrenterne!
  • Hvad er fordelene ved at samle data ét sted? I et CRM-system.
  • Genial automatisering.
  • Forkæl din sælger med CRM systemet fra SkyView.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ring til os på: +45 70 70 13 12

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan også sende en mail til os på info@skyviewcrm.com

PRØV SKYVIEWCRM GRATIS

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

SkyViewCRM
Blokken 17
3460 Birkerød
CVR nr. 34727201
+45 70 70 13 12
info@skyviewcrm.com

Kom i gang nu

  • Køb SkyViewCRM
  • Gratis CRM e-bog
  • Tilmeld webinar
  • Hjælpevideoer
  • General Data Protection Regulation
  • Privacy Statement

Tilmeld nyhedsbrev

    Når du accepterer vores brugerbetingelser, giver du os dit samtykke til den nye generelle databeskyttelsesforordning (GDPR), og behandling er personoplysninger i overenstemmelse med SkyViewCRMs Privacy Statement

© SkyViewCRM