e-conomic hånd i hånd med SkyViewCRM!
Alle de potentielle kunder, du skal sælge til, har du selvfølgelig i SkyViewCRM. Men du gider ikke sidde og oprette dem i e-conomic, når de er blevet kunder. Dvs. før du får den første ordre hos dem. Og du gider heller ikke skulle fortælle til din bogholder, at nu skal denne kunde oprettes.
Du klikker, og så er kunden overført – det er ordren også, hvis du vil have det. Så måske betyder det endda, at din bogholder skal bruge mindre tid. Du skal ihvertfald ikke selv være i to systemer.
De fleste virksomheder har et økonomisystem.
I mange virksomheder får sælgeren ikke lov til at have et Salgsstyringssystem eller CRM system, der kan holde styr på alle de aktiviteter, der skal til for at sælge. Og sælge med kortest mulig kalender tid fra første kontakt til ordren er i hus.
Og det selv om en sælger jo ikke er gratis. Og i virkeligheden er uundværlig, fordi det er ham, der trækker ordrer til huse, som skal holde hele maskineriet i gang og betale lønningerne til alle i virksomheden.
Sælgerne er vigtige personer, der skal have de bedste redskaber, så de kan udføre deres job, nemt hurtigt og effektivt til gavn for hele virksomheden.Hvis sælgeren ikke sælger de produkter der udvikles, eller leveres som ydelser, er der ingen i virksomheden, der kan få løn.Somme tider føler sælgeren sig som den, der aldrig kan få lov til at bruge penge på forbedringer af arbejdesprocessen. Medens andre afdelinger kan få lov at investere.
Hvis sælgeren får de systemer, der kan gøre hans hverdag nemmere, og give langt større overblik for ham og andre i virksomheden, der har brug for opdatering. Så er der pludselig diskussioner i virksomheden baseret på FACTS, og de personlige fornemmelser kan udelades.
SkyViewCRM sammen med e-conomic og salgsprocessen f.eks. via pipelinen (salgstragten), så er vi alle godt på vej. Læs vor e-bogsserie om pipelinen – den første kan du få her.
Hvis du vil have hjælp til hurtigt at etablere din CRM proces, kan vi hjælpe dig – og vort søsterselskab DTM International kan også.