Hvor nemt er det at koble e-mail til dit CRM?
Det er nemt nok at koble e-mail til dit CRM – i hvert fald i SkyView, så du får alle dine e-mails ind på den enkelte kunde automatisk.
Og det er en stor fordel at gøre det.
Hvad er fordelene?
- du kan straks – og uden at løbe rundt og spørge – se, hvad dine kolleger har sendt til og modtaget fra den enkelte kunde
- e-mail med dokumenter
- e-mails med brochurer
- e-mails med invitationer
- e-mail med PDF-tilbud
- e-mails med fotos
- e-mails med manualer
- e-mails med alle mulige andre informationer
- du sparer tid
- du skal ikke rundt og spørge dine kolleger
- du kan straks komme videre med at servicere din kunde
- du kan straks få skrevet dit tilbud med inklusion af alle informationer
- du og dine kolleger skal ikke opfylde hvert jeres arkiveringssystem med diverse mapper og undermapper
- i din ferie, kan dine kolleger hjælpe kunderne
- en ny person, der bliver ansat for at hjælpe til, kan hurtigt blive værdifuld
- al viden er jo ved hånden
Og hvis du har dine informationer om din mailkonto ved hånden, er det nemt at koble dit CRM system fra SkyViewCRM sammen med din mail.
Fra det øjeblik, det er sket, kan du begynde at se dine mails i en fin historik i dit SkyView.
Du kan sagtens ringe til os og få hjælp til at sætte det op – 70701312 – eller send os en mail. info@skyviewcrm.com.
Ved du allerede nu, at du gerne selv vil ind og prøve og ved selvsyn se, at det er nemt, så prøv SkyView gratis eventuelt med hjælp fra os.