Nemt og overskueligt CRM giver konstant styr på kommunikation!
Nemt og overskueligt CRM giver konstant styr på kommunikation!
Forleden var jeg i selskab med en person, der lige har købt en ny virksomhed, som er meget spændende, og som kan give stor omsætning, når der bliver gjort de rigtige tiltag.
Der skal kommunikeres til markedet via Facebook og andre sociale medier for at få fat i forbrugerne, der skal købe produktet i sidste ende. Forbrugerne skal købe produktet via en masse forhandlere, der har butikker og/eller webshops.
Der skal derfor af salgsafdelingen tages fat i en masse forhandlere, der konstant skal kontaktes, afholdes møder med, følges op. For at sikre, at intet bliver glemt, skal næste kontakt booste lige ud i hovedet på sælgeren hver dag, så en opfølgning aldrig glemmes.
I dag bruger denne virksomhed Excel ark, papirlapper, og kalendere for at følge op – somme tider husker sælrene at følge op på rette tidspunkt – somme tider ikke.
Det er lidt afhængigt af, om der lige kommer noget i vejen:
- En kollega, der spørger om, hvad der er sket med en kunde.
- En kollega, der lige skal have information om et produkt.
- En chef, der spørger om, hvor mange leads (potentielle kunder/forhandlere), der er mulighed for at tage fat i.
- Et salgsmøde, sælgeren skal forberede sig til, fordi han ved, han vil blive spurgt om, hvornår de forskellige ordrer kan lukkes og med hvilken omsætning til følge
- En kunde, der spørger, hvordan det går med den sag, der er rapporteret om
- En kunde, der ikke har betalt, og som nu ikke kan besøges igen, før økonomiafdelingen er spurgt om pengene er kommet ind
Alle disse forhindringer tager tid – og er i virkeligheden spild af tid.
For når denne omtalte person har etableret sit SkyViewCRM system – som selvfølgelig var det, jeg anbefalede 🙂 – så skal sælgeren slet ikke bruge tid på ovenstående punkter mere – ved et klik i sit SkyViewCRM-system kan han få svarene på alle spørgsmål – alle, der er tilknyttet kan få de svar. Tænk hvad det sparer af tid!
Hvorfor kan SkyViewCRM hjælpe også din virksomhed?
- Alle firmaer er importeret fra starten, eller kan hurtigt oprettes
- Alle personer er importeret fra starten eller kan hurtigt oprettes
- Alle mails opsamles automatisk
- Det er nemt at oprette en ny aktivitet (telefonkald, møde)
- Total historik etableres løbende efterhånden, som du arbejder
Ring til os 70701312 – eller skriv dine ønsker info@skyviewcrm.com.