OW Bunker gik pludselig ned – kan dit CRM-system hjælpe dig?
OW Bunker gik pludselig ned.
Hvis din konkurrent går ned, kan dit CRM-system så hjælpe dig til hurtigt at tage fat i hans kunder?
Forestil dig, at du starter med at bruge dit CRM-system, og du synes, at du bare lige kan vente med at sætte “infotags” på firmaer og personer. Er det en god idé at vente med at oprette nogle vigtige infotags på firmaer og personer, fordi du synes, det er besværligt? Og fordi du måske synes, det vil belaste dine kolleger unødigt at tænke på “så meget”? Hvis du i forvejen sidder foran din PC eller iPhone, medens du taler med din potentielle kunde, er det så så svært lige at spørge, hvem hans leverandør er dag? Kan du forestille dig, at du spørger hver gang? Tænk en guldgrube af information, du får samlet sammen! Og det er jo det, dit CRM system skal være – et guldgrube system. Det skal give dig bedre muligheder, end du ville have haft uden systemet. Ellers er det jo bare spild af tid og penge. Nå, men lad os komme tilbage til, at din konkurrent pludselig – sørgeligt nok – går konkurs. Men det give jo muligheder for dig. Straks du hører det, finder du alle de potentielle kunder, du har registreret din konkurrent som leverandør på. I SkyViewCRM er det blot et par klik, så har du dem fremme, og du kan tildele kampagne kald til dig selv og/eller dine sælgere med et snuptag. Og du tager selvfølgelig fat på straks at ringe til alle disse potentielle kunder og tilbyde dem, at de nu kan få dig som leverandør. Kunne du have gjort det, hvis du ikke allerede fra starten havde tænkt på at samle informationer sammen på den nemme, ovenfor beskrevne måde. Ring til SkyViewCRM teamet 7070 1312 og hør mere om de gode ideer, vi har til, hvordan du fra starten sikrer, at dit CRM-system bliver en guldgrube – for dig, dine medarbejdere, og din top- og bundlinie