Skal du først tale med en kollega, før du ved, hvad status er på din kunde?
Kender du det, at du skal ringe til en kunde, men først er du nødt til at finde ud af, om én af dine kolleger i mellemtiden har haft fat i kunden.
Der skal ledes i e-mails, og der skal “huskes”.
Derfor er det smart med et CRM-system,. som er ved hånden lige meget, hvor man befinder sig.
Med SkyViewCRM kan du logge ind og se alle informationer uanset, om du har din iPhone, Android, iPad, Tablet, PC eller Mac ved hånden.
Alle de mails, dine kolleger har sendt til, eller modtaget fra, din kunde er straks opdateret i dit SkyViewCRM system, og derfor er du ikke bagud informationsmæssigt, selv om én eller anden, der har ferie, er syg, eller måske endda har forladt virksomheden har haft fat i kunden.
Vi har via analyser hos kunder fundet ud af, at mange bruger 10% af deres tid på at tale om, hvad der er sket siden sidst. Med SkyViewCRM undgås det.
Prøv at kikke på www.skyviewcrm.dk og se, om det kunne være noget for dig – du kan også der bestille en demo.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev så kommer vi med tips, der kan hjælpe dig i din hverdag – her