Styr på kunderne!
Styr på kunderne på en nem måde med SkyViewCRM.
Hvilke fordele kan du få ved at benytte SkyView til at holde styr på dine kunder?
- hurtigere ordrer, fordi du hele tiden husker at følge op på dine tilbud
- højere omsætning, fordi du sælger mere til eksisterende kunder
- du undgår at spilde tid på dobbeltarbejde
- videndeling – du kan se alt om din kunde ved tryk på en knap
- du kan skrive tilbud, sende dem på en mail med tilknyttet PDF
Det er en kendsgerning, at det er nemmere konstant at få ordrer, hvis du husker at følge op.
Ringer en advokat til sine kunder (klienter), vil der meget ofte være et eller andet, han kan hjælpe med. Måske opdatering af kontrakter. Måske hjælp til at sende en kunde til inkasso. Måske opdatering af medarbejderaftaler, her sker jo f.eks. hele tiden lovændringer, man ikke selv er opmærksom på. Måske generel sparring.
Ringer en sælger til sine kunder med nye produkter, der kan supplere, hvad der er købt i forvejen, vil det meget ofte vise sig, at der er brug for varer. Nye varer eller supplement af tidligere købte varer.
Ringer en sælger adskillige gange til et emne, er der større sandsynlighed for at være den, der bliver udvalgt. den der ringer oftest og giver opmærksomhed vinder.
SkyView CRM-systemet holder øje med aktiviteterne for dig/jer. Lige når du åbner CRM-systemet, ser du straks, om der er “røde”, der ikke er fulgt op, og “sorte”, der skal følges op på dagen. Det gør det til en leg at følge op, hvor det ellers meget ofte kan være en kamp at skulle tage sig sammen.
Allerede på forsiden kan du se, om du er bagud. To-Do listen viser med rødt, hvor mange du mangler at ringe til.