Skab en win-win situation
Skab en win-win situation: Har du skabt en vind-vind situation i din virksomhed – eller en vind-tab situation?
Mange oplever, at det opleves som besværligt at vænne sig til at arbejde i et CRM-system.
Er du alene i din virksomhed, er det selvfølgelig kun dig selv, du skal overbevise om værdien af at samle alle informationer, så de er nemme at finde igen – for dig drejer det sig “kun” om at arbejde på en ny måde.
Er I flere i en virksomhed, kan være svært at se værdien af at skulle dele de oplevelser, mails og dokumenter, der kreeres dagligt, med alle andre.
Men!
Hvis I nu tænker på, at vækst og fremgang skabes af, at blive inspireret af andre, at viden, den ene person har skaffet sig, kan hjælpe den anden til at få gode ideer.
Du finder f.eks. ud af at skrive et tilbud til kunderne, så kunden bliver så inspireret, at han ikke kan lade være med at sige ja tak, og fuldkommen glemme at diskutere pris. Tilbuddet ligger selvfølgelig frit tilgængeligt for jer alle i CRM-systemet. Det skaber en vind-vind situation for din virksomhed – og det skaber en vind-vind situation for din kollega, som kan bruge dine gode ideer. Virksomheden vokser, og I får det alle sjovere, fordi I alle sammen vinder.
I en anden virksomhed har de ikke CRM og kan dermed ikke se hinandens tilbud og dokumenter uden at skulle ind på H:-, N:-, eller T:-drev, og det er der jo meget få, der gør – desuden skal ledes i filer og i diverse måder at arkivere på. Det skaber en vind-tab situation. Den enkelte vinder måske, men kollegerne og virksomheden taber.
Hvis nu:
I alle i din virksomhed tænker i vind-vind situationer hver eneste dag, så bliver jeres virksomhed større, kunderne bliver gladere og I bliver alle sammen dygtigere og dygtigere til at lukke ordrer og betjene kunder hurtigere og med det rette informationsgrundlag.
Det nyeste, nemmeste, hurtigste CRM-systemet på markedet, kan måske hjælpe dig.
Vind-Vind situation med CRM