SkyViewCRM

Et CRM system for alle

Prøv SkyViewCRM gratis


+45 70 70 13 12

  • Forside
  • SkyViewCRM tilbyder:
    • SkyViewCRM tilbyder:
    • Nu er du på vej til dine 100 Leads
    • CRM konsulent & CRM implementering
      • Assistance-Kursus
        • CRM kursus
    • PRISER & FUNKTIONER
      • Enheder & platforme
      • Online CRM
      • SkyViewCRM CRM på engelsk
      • SkyViewCRM CRM på dansk
      • Cloudbaseret løsning
    • SkyViewCRM til din funktion
    • SkyViewCRM til din branche
    • SkyViewCRM integrerer med
      • CVR data i SkyViewCRM !
      • Billy integration – i gang på 5 minutter.
      • Dinero integration – i gang på 5 minutter
      • e-conomic og SkyViewCRM
      • SkyViewCRM med Gmail
      • DTM og SkyView integration
  • Hvad er CRM?
    • Hvad er CRM?
    • Den komplette guide til CRM-systemer
    • Sådan udarbejder du en effektiv CRM-strategi
    • CRM løsning
    • Sådan bruger du SkyView CRM – se på 5 minutter, hvor nemt det er
  • Marketing-Salg-Ledelse
    • Marketing-Salg-Ledelse
    • E-mail markedsføring
    • Kundehåndtering
    • Pipeline styring
    • Salgsmodeller & salgsstyring
    • CRM strategi
    • Salgsstrategi
    • E-bøger – Viden om Ledelse, Marketing, Salg
  • Videoer-Blog
    • Hjælpevideoer
    • Blog om CRM
    • Blogs
  • Referencer
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om SkyViewCRM
      • Udvikling af SkyViewCRM
    • Kun det bedste er godt nok til dig – Prøv Gratis med eller uden præsentation
    • Tilmeld nyhedsbrev
Forside / Blog

Start af ny virksomhed – start også med SkyViewCRM!

17. september 2014 Skrevet af Annette Andersen

Start af ny virksomhed – er du en af de mange, der starter ny virksomhed i år – eller er du lige startet. Og tror du, SkyViewCRM kunne hjælpe dig?

Der er mange opgaver at holde styr på ved start af ny virksomhed – og det kan være vigtigt at gøre administrationen så nem som muligt.

Det gælder sikkert også at holde styr på, hvilke kunder og potentielle kunder, du har kontaktet, og nemt kunne se, hvornår det er aftalt at kontakte dem igen.

Tit tror vi, vi kan huske alt, vi taler med kunderne om, og vi synes måske også, vi kan huske, hvornår vi skal kontakte dem igen, så de ikke pludselig beslutter sig for en anden leverandør.

Det er jo sådan, at hvis vi hele tiden følger op og er i kontakt med vore kunder og mulige kunder, så er det os, de husker, og os, de gerne vil købe fra, fordi de får opmærksomhed, og vi ikke er ligeglade med dem.

Der er så mange statistikker og analyser, der viser det ene og det andet om, hvordan man kan få størst mulig chance for succes og mersalg.

Ingen tvivl om, at det først og fremmest er flid og konstant hårdt arbejde.

Men heller ingen tvivl om, at det er bedre at arbejde “smarter” i stedet for “harder” , og det er derfor vi har udviklet SkyViewCRM, der skal være markedets mest avancerede og nemmest at anvende.

Blot det, at du om morgenen blot med et enkelt blik kan se, hvad du skal gøre i dag for at være “med”, betyder, at du aldrig glemmer noget. Og derfor kan din konkurrent ikke komme ind imellem dig og din kunde.

Så er du i gang med start af ny virksomhed, og vil du sikre dig, at du er én af de, der bliver ved med at eksistere i mange år, så er det givet en god ide at samle alle dine informationer i et CRM system fra starten – så er du klar til at vokse.

 

 

 

Kategori(er): Ikke kategoriseret

Nyt i SkyViewCRM

16. september 2014 Skrevet af Annette Andersen

Så er der nyt i SkyViewCRM:

  • Kalenderen er udvidet med en gruppekalender. Sæt tjekmærke på de brugere, der skal vises i kalenderen.
  • Organisationsdiagram. I separat fane under firma er der nu et diagram, der viser kontaktpersonernes relationer (chef/medarbejder)
    For at opbygge hierarkiet er der for hver kontaktperson nu et felt, hvor “Chef” kan vælges.
  • ToDo-liste: Postnummer er nu med i visningen så man hurtigt kan se om der er planlagt møder/aktiviteter i nærheden af det sted man selv er.
  • ToDo-liste: Der kan nu søges på postnummer
  • Generelt: Søgevinduer og indtastningsvinduer har nu på PC fokus på det mest sandsynlige (første) indtastningsfelt.
  • Aktivitet: For mødeaktiviteter bliver lokation automatisk udfyldt med gade, postnummer og by for kunden (men kun hvis der ikke står noget i lokation i forvejen)
  • Aktiviteter: Hvis der er tilknyttet dokumenter til en aktivitet, vil der være direkte link til dem fra aktivitetens forside. Man behøver altså ikke mere at gå til fanen “Dokumenter” for at se om der er dokumenter – eller for at åbne et dokument.

 

Kategori(er): Generelt, Marketing, Nyt i SkyViewCRM, Salg Keyword(s): nyt i skyviewcrm, tilmeldt dig skyviewcrm mailingliste jan@skyviewcrm.com

Crowd sourcing – giv SkyViewCRM gode ideer!

15. september 2014 Skrevet af Annette Andersen

Crowd sourcing betyder, at masser af mennesker kommer med gode ideer til, hvordan en opgave, kan løses, hvordan produkter kan blive bedre og meget mere.

SkyViewCRM teamet vil gerne invitere til at give os ideer om, hvordan vi kan sikre, at CRM bliver udviklet, så det konstant er en hjælp, uanset om det drejer sig om videndeling, nemt opslag for at se, hvad man foretog sig med kunden sidst, hvor langt sælgerne er i salgsprocessen overfor potentielle og nuværende kunder, rapportering ved tryk på en knap – flot overskuelig grafik – eller hvad som helst andet, der kan drive virksomheden fremad.

Tit sidder udviklere og finder på funktioner, som de måske selv synes er vældig smarte, men som ingen rigtigt kan se ideen i. Eller der udvikles, så der bare lige skal trykkes 3 gange på forskellige ord eller knapper for at nå frem til det, udviklerne tror, man som bruger egentlig har brug for.

I den ideelle verden skal det være så nemt, at man på ganske få sekunder kan få det frem, man har brug for, og systemet skal huske én på nøjagtigt de opgaver, der er vigtige her og nu.

Vi vil meget gerne tage mod alle dine ønsker, og vi vil belønne de, der kommer med de bedste med 2 flasker Amarone, så det ud over det, at du får din idé bragt frem, måske også giver dig chancen for at smage på nogle liflige dråber.

Vi glæder os til at høre fra dig –  info@skyviewcrm.dk

 

 

Kategori(er): Ikke kategoriseret Keyword(s): CRM, crowd sourcing, ideer, salgsprocessen, SkyViewCRM, videndeling

Nyt i SkyViewCRM

12. september 2014 Skrevet af Annette Andersen

Så er der nyt i SkyViewCRM:

  • Kalenderen er væsentligt forbedret.
    Det betyder at du nemmere får overblik over din dag/uge/måned. Og at du med ét blik kan sikre, at du ikke overser noget.
    Fra kalenderen er du kun ét klik fra at se detaljerne om aftalerne.
    Du kan oprette ny møder blot ved at klikke en tid ind i kalenderen.
    Du kan se flere detaljer ved at lade musen hvile over aftalen.
    Aftalerne er farvekodede, så du nemt kan se hvad der er forretning og hvad der er personligt.

 

Kategori(er): Ikke kategoriseret

Skruer du på indsatsen ved hjælp af dit CRM-system?

25. august 2014 Skrevet af Annette Andersen

Skruer du på indsatsen ved hjælp af dit CRM-system? Vil du have et minus på 1.220.000,- eller vil du have et plus på kr. 3.785.000,-?

Vi har lige arbejdet for en virksomhed, der bruger kr. 1 mio om året på at skaffe emner, sælgerne kan besøge. Det giver 666 møder.

Kan det betale sig? Nej, det kan det ikke. Og der bliver ikke målt på effekten. Så ingen ved egentlig, hvad resultaterne er af indsatsen.

Vi har nu aftalt med virksomheden, de først og fremmest skal bestemme sig for, nøjagtigt hvilke virksomheder, de vil have som kunder. For det telemarketingfirma de sætter til at ringe, er så dygtigt, at de får møder med mange af dem, de ringer til.

Så sælgerne farer rundt i 20 retninger for at afholde disse møder – og det fører kun til ganske få ordrer, hvilket der kan være mange grunde til.

  • når sælgeren møder op, har den potentielle kunde glemt, hvorfor vedkommende egentlig skulle komme. Der er ganske vist et møde i kalenderen, men det er lidt uklart, hvad mødet skulle dreje sig om – og så er det jo allerede op ad bakke
  • sælgeren får ikke spurgt rigtigt ind til, hvad det egentlig er denne kunde kunne have behov for
  • sælgeren har en præsentation med, som ikke rammer lige præcis der, hvor kunden synes, han/hun har et behov – og præsentationen bliver alligevel blot gennemført
  • sælgeren sender et tilbud, der ikke er attraktivt for den potentielle kunde – enten fordi det er formuleret forkert, prisen er forkert, eller kunden egentlig helst var fri for overhovedet at modtage et tilbud
  • sælgeren tør ikke bede om ordren
  • der kan være mange andre grunde

Her er nogle eksempler på, hvad det betyder for resultatet at skrue på forskellige indsatser:

Her ses det resultat, de forskellige alternativer giver og nedenfor er forklaret, hvad der egentlig skrues på:

 

Her ses de forskellige indsatser og ordrestørrelser, der resulterer i ovenstående overskud.

 

IDAG:

Som det ses, er omsætningen i dag kr. 2.000.000 baseret på en gennemsnitlig ordrestørrelse på 20.000 og med 100 ordrer. Der gives i alt 350 tilbud, og holdes 1.116 møder af 2 sælgere. Og telemarketingfirmaet skaffer 600 1. gangs møder. Resultatet er et underskud på kr. 1.220.000,- inden der overhovedet er betalt en krone til faste omkostninger.

 

NYT ALTERNATIV 1.

I dette alternativ er den eneste forskel, at det nu er lykkedes at få ordrestørrelsen op på kr. 30.000,- pr. ordre i stedet for 20.000,-.  Til gengæld betyder det så, at underskruddet reduceres til kr. 220.000,-.

 

NYT ALTERNATIV 2a.

I dette alternativ har der fra virksomhedens side været en bedre segmentering, så de virksomheder, telemarketingfirmaet har ringet til har været langt mere interesserede i at høre sælgerens “fortælling”. Der er ringet til det samme antal, der er kun 100 2. gangs møder (hvor der tidligere 450, og det betyder, de to sælgere kun har 766 møder tilsammen), og herudover er der kommet 200 ordrer, netop fordi de rigtige potentielle kunder er fundet. Og hver ordre er på gennemsnitligt 20.000,-. Det giver en bundlinie på kr. 780.000.-

 

NYT ALTERNATIV 2b.

I dette alternativ har der fra virksomhedens side været samme gode segmentering, som i alternativ 2a, men her har sælgerne været så dygtige, at det er lykkedes dem at få i gennemsnit kr. 30.000,- pr. ordre. Og hver ordre er på gennemsnitligt 30.000,-. Det giver en bundlinie på kr. 2.780.000.-

 

NYT ALTERNATIV 3.

I dette alternativ er man blevet endnu dygtigre til at udvælge de rigtige potentielle kunder, og det betyder, det kun har været nødvendigt at ringe til 400,- hvor det tidligere var 666. Og det betyder, der kun er betalt
kr. 600.000,- i forhold til kr. 1.000.000 tidligere, og det betyder, der kun skal gennemføres samlet set 450 1. og 2. gangs møder, hvilket én sælger kan nå. Så der spares altså løn til en sælger. Der bliver givet 250 tilbud, og det resulterer i 150 ordrer, som imidlertid nu er på kr. 40.000,- hver i gennemsnit – hvilket giver en omsætning på kr. 6.000.000,- og resultatet er nu kr. 3.785.000,- før administrationsomkostninger.

 

Se dette kan man i en virksomhed, der bruger SkyViewCRM simulere, og på den måde kan alle hele tiden blive dygtigere – fordi ledelsen og alle sælgere kan se præcis hvor de skal forstærke indsatsen for at reducere arbejdsmængden, reducere dobbeltarbejde, undgå at tale for meget om, hvad der er sagt og skrevet og i stedet blot trykke på en knap for at få overblikket.

 

 

 

 

 

 

Kategori(er): Ikke kategoriseret Keyword(s): CRM-system, CRM-systemet, ios8 og SkyViewCRM, kundebasen, sælger, segmentering, systematik, systematisk leadgenerering, tilbud, videndeling, vind-vind

  • « Forrige side
  • 1
  • …
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Næste side »

Seneste indlæg

  • På udkig efter en effektiv løsning til at styre dine kunderelationer?
  • Vil I være mere effektive til at sælge!
  • Hvad er din største tidsrøver?
  • Vil du tjene flere penge og skabe større omsætning?
  • Nem projektstyring med opfølgning og historik.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ring til os på: +45 70 70 13 12

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan også sende en mail til os på info@skyviewcrm.com

PRØV SKYVIEWCRM GRATIS

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

SkyViewCRM
Blokken 17
3460 Birkerød
CVR nr. 34727201
+45 70 70 13 12
info@skyviewcrm.com

Kom i gang nu

  • Køb SkyViewCRM
  • Gratis CRM e-bog
  • Tilmeld webinar
  • Hjælpevideoer
  • General Data Protection Regulation
  • Privacy Statement

Tilmeld nyhedsbrev

    Når du accepterer vores brugerbetingelser, giver du os dit samtykke til den nye generelle databeskyttelsesforordning (GDPR), og behandling er personoplysninger i overenstemmelse med SkyViewCRMs Privacy Statement

© SkyViewCRM