SkyViewCRM

Et CRM system for alle

Prøv SkyViewCRM gratis


+45 70 70 13 12

  • Forside
  • SkyViewCRM tilbyder:
    • SkyViewCRM tilbyder:
    • Nu er du på vej til dine 100 Leads
    • CRM konsulent & CRM implementering
      • Assistance-Kursus
        • CRM kursus
    • PRISER & FUNKTIONER
      • Enheder & platforme
      • Online CRM
      • SkyViewCRM CRM på engelsk
      • SkyViewCRM CRM på dansk
      • Cloudbaseret løsning
    • SkyViewCRM til din funktion
    • SkyViewCRM til din branche
    • SkyViewCRM integrerer med
      • CVR data i SkyViewCRM !
      • Billy integration – i gang på 5 minutter.
      • Dinero integration – i gang på 5 minutter
      • e-conomic og SkyViewCRM
      • SkyViewCRM med Gmail
      • DTM og SkyView integration
  • Hvad er CRM?
    • Hvad er CRM?
    • Den komplette guide til CRM-systemer
    • Sådan udarbejder du en effektiv CRM-strategi
    • CRM løsning
    • Sådan bruger du SkyView CRM – se på 5 minutter, hvor nemt det er
  • Marketing-Salg-Ledelse
    • Marketing-Salg-Ledelse
    • E-mail markedsføring
    • Kundehåndtering
    • Pipeline styring
    • Salgsmodeller & salgsstyring
    • CRM strategi
    • Salgsstrategi
    • E-bøger – Viden om Ledelse, Marketing, Salg
  • Videoer-Blog
    • Hjælpevideoer
    • Blog om CRM
    • Blogs
  • Referencer
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Om SkyViewCRM
      • Udvikling af SkyViewCRM
    • Kun det bedste er godt nok til dig – Prøv Gratis med eller uden præsentation
    • Tilmeld nyhedsbrev
Forside / Blog

Husker du, at din kunde har fortalt, hun tager på ferie? Kommunikation?

23. juli 2015 Skrevet af Annette Andersen

Husker du, at din kunde fortalte, at hun skulle på ferie i Venedig? Hvor har du gemt din kommunikation?

Så du, når du taler med hende efter ferien, kan starte med at spørge, hvordan ferien gik?

Det er altid hyggeligt at kunne starte med en god snak om noget positivt, inden I går til at tale om de forretninger, du har med din kunde. Og de flere mennesker taler begejstret om deres ferie.

For at kunne huske, hvad du har talt med alle dine kunder om, og her i forbindelse med ferie, hvad alle dine kunder har fortalt om, hvad de skal, og hvor de skal hen, så skal du jo kunne se det et sted. Samlet. Overskueligt. Og så det popper op, når du skal tale med din kunde næste gang.

Og du skal også kunne se, om dine kolleger eventuelt i DIN ferie, har talt med dine kunder, og om hvad, så du også kan samle op på det.

Derfor er det vældig smart at have et fælles system, hvor alle informationer er samlet – uanset om det er samtaler eller mails, der har været kommunikationen.

Og for at det fælles system skal have værdi, skal det være nemt for dig, og hvis I er flere, jer alle, at benytte, så I virkelig “gider” det.

Du og I skal kunne være opdaterede og selv opdatere uanset hvor I befinder jer, og hvilken “device” der lige er til rådighed – om det nu er Mobilen (iPhone, Android, etc), iPad’en, PC’en, Tabletten, Mac’en eller anden forbindelse til internettet.

Måske er SkyViewCRM noget for dig til samling af alle dine informationer – og så mange som muligt automatisk – uanset om du er alene i din virksomhed, I er nogle få eller mange. Systemet er udviklet, så alt det besværlige er i baggrunden, og det derfor er nemt og smart ud i til din og jeres daglige brug. Ligesom Facebook eller LinkedIn bruges, skal SkyViewCRM blot være en  helt naturlig del af din dagligdag. Og det bliver det nemt, når der en beslutning om, at nu er “det bare sådan alle arbejder”.

SkyViewCRM, synes vi, er CRM systemet du vil elske.

Hvis du vil se mere, så kik her eller ring til Annette Andersen 7070 1312.

Var det i Venedig, din kunde fortalte, hun skulle holde ferie?

 

 

 

 

 

 

 

Kategori(er): Marketing, Salg Keyword(s): hvor var din kunde på ferie, kommunikation, styr på kommunikation

Byt til Nyt CRM – prøv gratis i 14 dage

24. april 2015 Skrevet af Annette Andersen

Byt til nyt CRM system

– prøv gratis i 14 dage, og se, om du meget nemmere kan finde ud af  at bruge SkyViewCRM i din dagligdag.

Vi havde møde med en salgschef, der arbejder i en virksomhed, som allerede har et crm-system. Han synes blot, det er så besværligt at bruge, fordi han ikke meget hurtigt kan se, hvem han skal følge op på, og hvad han har talt med dem om sidst.

I SkyViewCRM er det jo nemt, fordi du allerede, når du logger på systemet, kan se hvem du skal ringe til i dag – om hvad – og du kan tillige se, hvem du burde have ringet til de foregående dage – det vises nemlig med rødt.

På den måde er du til stadighed opdateret, og du skal ikke bruge en masse tid på at lede og søge.

Går du ind på den enkelte kunde, kan du der se alle de aktiviteter, du har haft i gang – uanset om du har dikteret noter, har skrevet noter, har sendt eller modtaget e-mails, eller har lagt anden form for dokumenter i systemet.

Er du koblet på e-conomic kan du også få overblik over alle de fakturaer, der er sendt til kunden.

På den måde har du totalt overblik – og glem ikke, at de e-mails, dine kolleger har sendt eller modtaget, også vil være til din disposition.

Hvis du vil have en online demo, kan du blot melde dig til, og vil du prøve SkyViewCRM i 14 dage, kan du bare sige til.

Du kan også sende os en mail, hvis du har spørgsmål info@skyviewcrm.com eller ringe til os 7070 1312.

Kategori(er): Generelt, Marketing, Økonomi, Salg Keyword(s): CRM, CRM-system, e-conomic, e-mail opdatering, overblik, SkyViewCRM

Ligger e-mails på de enkeltes PC’ere?

10. januar 2015 Skrevet af Annette Andersen

Alle e-mails til og fra enhver kunde skal ligge på kunden.

Har du mulighed for at trykke på én knap og se alt, der er sendt til og modtaget fra den enkelte kunde.

Kommer disse mails automatisk ind i et system, så I ikke selv skal sidde og flytte rundt på mails.

Er I fri for at sætte cc på mails, I sender, for at være sikre på, enhver i huset ved, hvad der er gang i.

I går havde vi lige møde med en virksomhed, der egentlig var meget avanceret i sin arbejdsmetodik, selv om meget foregik via Excel og en konstant flytning af filer, for at være sikre på, at det altid var den nyeste, der var arkiveret.

Fuldkommen imponerende de kan finde ud af det.

I løbet af mødet blev det klart, at alle sætter cc på alle mails, så en del mennesker konstant modtager kopi af mails, der sendes.

I denne virksomhed er 30 mennesker ansat,  vi regnede os sammen med lederen frem til, at hver person bruger en time om dagen på at kikke de mails igennem som ikke er det mindste interessante for dem, før der eventuelt opstår en situation, hvor der måske skal samles op – eller følges op.

30 mennesker x 1 time x 253 dage – det er sammenlagt

7.590 timer

det er

4,5 mandeår

i princippet betyder det, at der er 4,5 personer for meget ansat i den virksomhed – det er måske 2.250.000 lige ned på bundlinien.

Og hvis nu, de personer ikke kan undværes, så er det i hvert fald 4,5 ekstra mandeårs aktivt arbejde for at skaffe flere kunder, virksomheden går glip af hvert år.

e-mail oversigt – holdes musen over, kan du se indholdet i mailen. Meget smart.

Se her – oversigt over alle e-mails – dette er et uddrag, du kan se meget mere, og holder du musen over, vises, hvad der står i mailen, så du ikke er nødt til at åbne den.

Kategori(er): Generelt, Salg Keyword(s): cc-mails, e-mail, en time hver dag på unødvendige mails, kopier af mails

CRM som enhver kan forstå.

8. januar 2015 Skrevet af Annette Andersen

CRM som enhver kan forstå, og som kan bruges af de fleste virksomheder.

det skal være nemt at komme i gang – og det kan du, når du blot skal have et link til SkyViewCRM – som er et CRM online system – hvorpå, du kan starte med at importere dine data.

* data, du har i forvejen i et økonomisystem – så har du straks alle dine kunder

* data, du har i din Outlook, så har du måske en masse af dine potentielle kunder

* data, du kan finde i NN Markedsdata f.eks., så har du endnu flere potentielle under

Og du kan samtidig med, du lægger dem ind i SkyViewCRM, sætte en kontaktdato på, så SkyViewCRM hele tiden holder øje med, du får fulgt op i rette tid

– gør du ikke det viser SkyViewCRM dig allerede på forsiden, at du mangler nogle – der står nemlig med rødt, hvor mange, der er overskredne.

Her ses det, at den er sort, fordi der “ingen elementer” er, der er overskredne.

Forsiden på SkyViewCRM. Her er ingen overskredne, som du burde have ringet til.

Har du sælgere – eller er du selv en sælger – er det en meget god idé hele tiden at arbejde med din To-Do-Liste.  Start med den om morgenen, eller hvornår du nu har lagt ind i din hverdag, du skal ringe.

Skal der løbende ringes til nye potentielle kunder, kan det gøres ved at finde en række af dem og samle dem i en kampagne, som derefter fordeles til den eller de sælgere, der skal ringe. Det kan gøres ved, at hver person får sine egne emner, eller der kan laves en “kasse” med emner, som hver eneste kan tage af efterhånden, som et nyt emne skal bruges.

Hvis du lærer nemmest ved at se video, kan du se længere eller kortere videoer – de kan endda spille medens du bruger SkyViewCRM.

Kategori(er): Ikke kategoriseret Keyword(s): CRM, CRM-system, CRM-systemet, importere til CRM, Outlook

Alice i Eventyrland og CRM? Hvilken vej skal jeg gå?

11. november 2014 Skrevet af Annette Andersen

Hvad har Alice i Eventyrland at gøre med CRM?

Kender du historien af Lewis Caroll? Og samtalen mellem Alice og katten?

“Nå,” tænkte Alice, “foreløbig er den altså godt tilfreds.” Så sagde hun: “Vil du ikke nok fortælle mig, hvilken vej jeg skal gå for at komme herfra … ?”

“Det afhænger jo en hel del af, hvor du vil hen,” sagde katten.

“Det er mig temmelig ligegyldigt …” sagde Alice.

“Så kan det jo også være det samme, hvilken vej du går,” sagde katten.

“- bare jeg kommer et eller andet sted hen,” føjede hun til som en slags forklaring.

Alice i Eventyrland og katten! Alice

 

Hvad har denne historie med CRM at gøre. Joh!

Ofte spørges der: Hvilket CRM-system skal jeg købe? Er der nogen,. der kan fortælle mig, om der er et godt CRM-system, jeg kan bruge?

Det eneste, der er sikkert er, at der er 1.000 vis af CRM-systemer. Og at det er fuldkommen umuligt at vælge mellem dem, hvis man starter fra en ende.

Det bedste er derfor at beslutte sig for, hvad man skal bruge CRM-systemet til, og derefter vælge det, man tror på, til den investering, man synes, er rimelig. Fra en leverandør, man kan have tillid til.

* Vil du arbejde systematisk med at skaffe emner, og følge op på dine kunder.

* Er I én eller flere, der skal bruge systemet?

* Vil I gennemføre et stort projekt for 1.000-vis eller millionvis af kroner (det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi mener, det som oftest er unødvendigt)

* Vil I i gang ved egen hjælp?

* Andre relevante spørgsmål?

Lad os antage, at du skal skaffe emner, følge op på dem, og sørge for at følge op på dine kunder.

* Har du sat dig et mål for, hvor du vil hen? Hvor meget skal din omsætning f.eks. være i år, næste år og året efter?

* start med at importere eller få importeret de emner, du vil arbejde med
– vær omhyggelig med at vælge dem, du virkelig gerne vil sælge til, for hvis du gennemfører din salgsindsats godt, vil du jo få fat i dem alle sammen
og det er spild af tid at ringe, aftale møde og holde møde, hvis det alligevel viser sig, at være et uinteressant emne

* importer dine kunder (eller lad SkyViewCRM gøre det)

* sørg for, at firmaer med telefonnumre og adresser, postnumre, samt personer med e-mail og måske direkte nummer kommer ind

* start med at ringe og aftale møder – og husk at få mailadresser, hvis overhovedet muligt, og få lov til at sende nyhedsbreve
– opret en aktivitet som møde eller telefon og skriv eller diktér en note (ja, du kan tale til dit SkyViewCRM system)

* hvis du har en anelse om, hvor meget, du vil kunne sælge til virksomheden, med hvilken sandsynlighed, og hvornår
– så opret en salgsmulighed

* afhold møde
– diktér en note, eller skriv og husk at oprette næste aktivitet

* fremsend tilbud
– som selvfølgelig kan flettes nemt ind i et Word dokument eller en mail

* følg op

Og når du/I skal holde salgsmøde trykkes på en knap, så ses med det samme, hvor megen mulig omsætning, virksomheden og hver sælger har i pipeline.

Ligeledes kan ses, hvor mange aktiviteter, der er gennemført for at opnå størst mulig mulighed for succes. Som regel er det sådan, at jo flere aktiviteter, jo større mulighed for succes.

På den måde, kan den enkelte og virksomheden til stadighed holde øje med, om det mål, der er sat, er langt fra eller tæt på at blive opnået.

Vejen til målet er alle de aktiviteter, der skal gøres for at nå derhen – kampagner, breve, mails, telefonkald, møder, opfølgninger og alt, hvad man i øvrigt kan finde på af marketing tiltag.

Du kan booke en gratis demo, hvis du vil vide mere på SkyViewCRM gratis demo.

 

 

 

 

 

 

 

Kategori(er): Ikke kategoriseret Keyword(s): ´mailudsendelse, CRM, CRM-system, flette med mail, flette med word, gratis demo, importere til CRM, ios8 og SkyViewCRM, potentielle kunder, salgsmuligheder, salgsstyring, segmentering, tilbud

  • « Forrige side
  • 1
  • …
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • …
  • 39
  • Næste side »

Seneste indlæg

  • På udkig efter en effektiv løsning til at styre dine kunderelationer?
  • Vil I være mere effektive til at sælge!
  • Hvad er din største tidsrøver?
  • Vil du tjene flere penge og skabe større omsætning?
  • Nem projektstyring med opfølgning og historik.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ring til os på: +45 70 70 13 12

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan også sende en mail til os på info@skyviewcrm.com

PRØV SKYVIEWCRM GRATIS

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Kontakt os

SkyViewCRM
Blokken 17
3460 Birkerød
CVR nr. 34727201
+45 70 70 13 12
info@skyviewcrm.com

Kom i gang nu

  • Køb SkyViewCRM
  • Gratis CRM e-bog
  • Tilmeld webinar
  • Hjælpevideoer
  • General Data Protection Regulation
  • Privacy Statement

Tilmeld nyhedsbrev

    Når du accepterer vores brugerbetingelser, giver du os dit samtykke til den nye generelle databeskyttelsesforordning (GDPR), og behandling er personoplysninger i overenstemmelse med SkyViewCRMs Privacy Statement

© SkyViewCRM